Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 19 sierpnia 2021

,,Pocztówki z Portugalii" Jolanta Kosowska

 ,,Pocztówki z Portugalii"


Jolanta Kosowska napisała już kilkanaście powieści, jednak ja przeczytałam zaledwie cztery z nich. ,,Pocztówki z Portugalii" to historia Olgi, która przez przypadek zobaczyła swojego partnera na udawanej randce. Natychmiast zerwała z nim kontakt, jednak ich los miał się przeciąć kilka lat później. To właśnie wtedy kobieta interesowała się tematami społecznymi i fotografią. Z połączenia tych dwóch rzeczy znalazła się w Portugalii i postanowiła przeprowadzić pewne prywatne śledztwo. Podoba mi się, że autorka porusza tematy społeczno-medyczne, śmiertelnie chore dziecko, wysokie koszty leczenia, jednak w tym wydaniu wszystko było dla mnie napisane zbyt pobieżnie, wiele wątków nie zostało do końca rozwiniętych, ale ogólny zamysł na plus. 

 Moja ocena: 4.5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  



10 komentarzy:

  1. Mnie bardzo wzruszyła ta ksiażka. Uwielbiam takie emocje w powieściach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam tytuł mówi o wakacjach . Myślę że to będzie bardzo dobra pozycja na ten czas jaki nam został.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jak w książce zostają nie wyjaśnione wszystkie wątki i zostajemy bez "zakończenia"

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią zapoznałabym się z tą książką, może przybliżyłaby mi bardziej Portugalię, bo na razie wydaje się jakby była na innej planecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można było bardziej rozwinąć wątki, ale pomysł na fabułę nie jest zły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam autorkę, jednak nie czytałam żadnej jej książki. Raczej nie sięgnę po tę powieść, jakoś mnie nie przekonuje fabuła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam autorki, nigdy przedtem jakoś o niej nie czytałam. Jednak tematyka książki średnio moja niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna okładka i całkiem dobrą ocena. Nic tylko kupować i czytać skoro polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka i fabuła zachęcają do sięgnięcia po tę lekturę, szkoda, że coś nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka książkowa podróż może być całkiem udana w wolny wieczór.

    OdpowiedzUsuń