Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 18 sierpnia 2021

,,Mateusz na tropie św. Graala" Mateusz Pyrek



Książka wydana została w sztywnej oprawie i opowiada o przygodach chłopaka, Mateusza, który razem z rodzicami postanowił wyruszyć na poszukiwanie św. Graala. W tym celu odwiedzili różne państwa, korzystali z różnych wskazówek, nie mogli narzekać na brak wrażeń. Czy ich przygoda zakończyła się powodzeniem? Pozycja została wydana w sztywnej oprawie, ma ok. 170 stron, zawiera całkiem sporo ciekawostek, napisana jest dość plastycznym językiem. Nie zabrakło także dużej ilości zdjęć. Przeznaczona jest dla starszych dzieci i młodzieży. 


 Moja ocena: 5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie książki i z przyjemnością ją zamówię. Myślę, że to będzie świetna przygoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ta książka zaciekawiła by moją córkę. Ostatnio mniej czytamy bo dużo czasu spędzamy na zabawach na polu

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę tą ksiazka napewno zaciekawi nie jedno dziecko.. A więc kto ma małe dzieci to polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie książki, więc na pewno się nią zainteresuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię od czasu do czasu sięgać po podróżnicze publikacje, więc się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jeszcze nastolatką, jednak nie mam w planach tej książki. Jakoś mnie nie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czuje się zaciekawiona, chociaż może jak mój synek podrośnie to mu się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło spędziłam czas z tą opowieścią i czekam na kolejne tego autora.

    OdpowiedzUsuń