Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 20 lipca 2021

,,Grand Metropolitan" Agnieszka Kruk



Rok temu miałam okazję zapoznać się z pierwszym tomem serii, czyli ,,Manipulacją". Teraz przyszedł czas na jego kontynuację.

Już od samego początku jesteśmy wciągnięci w wir nieco niecodziennych zdarzeń. Jedna z przyjaciółek została potrącona w biegu przez inną kobietę, jednak na szczęście nic jej się nie stało. Później dowiadujemy się, że grono przyjaciół się powiększy, a do tego dochodzi pomoc w kryminalnym śledztwie i rozterki Lu o powiększeniu rodziny.

Jak już pisałam w mojej opinii o pierwszym tomie, nie do końca odpowiadała mi nierzeczywistość niektórych zdarzeń i nic się w tym względzie nie zmieniło. Na plus na pewno jest to, że całość czyta się całkiem sprawnie. Przyjaźń między bohaterkami także zasługuje na uwagę, choć autorka w tej części bardziej skupiła się na zabójstwie.

,,Grand Metropolitan" Agnieszki Kruk to drugi tom serii, z którym warto zapoznać się ze znajomością pierwszej części, czyli ,,Manipulacji". 

Moja ocena: 4,5/6

Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Online!

11 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii i jak na razie nie planuję jej poznawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale muszę przyznać, że okładka bardzo ładna.

      Usuń
  3. Nie znam tej książki, ani jej pierwszej części. Szkoda, że tak mało o nich piszesz, bo z chęcią dowiedziałabym się nieco więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałąm o tej książce, szczerze powiedziawszy to raczej nie odpowiada mi taka historia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już wspomniałam wolny czas zachęca do czytania. A więc będzie to kolejna pozycja, którą przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę o tej autorce, a z tego co widzę, to może być coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. zupełnie nie kojarzę autorki, ale widzę, ze jest to książka, z którą można miło spędzić czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z twórczością autorki, ale będę ją miała na uwadze, bo lubię tego typu historie i chętnie po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej autorki, ale książka wydaje się być bardzo ciekawa. Sięgnę po 1 tom i sprawdzę czy to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej powieści wcześniej. Chętnie dodam na listę do zakupu w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń