Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 20 lipca 2021

,,Do zobaczenia w lepszym świecie" Stella Klart



Lubię zapoznać się z ciekawym thrillerem, dlatego mój wybór padł na tę pozycję. Już od samego początku dowiadujemy się, że Emma była w żałobie po mężu. Z czasem zaczęły wychodzić na jaw nowe okoliczności i miało okazać się, czy faktycznie był to wypadek. Emmę odwiedziła jej krewna nastoletnia Kaja i podczas jej pobytu i nie tylko doszło do niepokojących zdarzeń. Powieść nie jest za obszerna, bo ma niecałe 200 stron. Autorce udało się jednak stworzyć zaskakującą, trzymającą w napięciu historię, idealną na jedno czytanie.

 Moja ocena: 4.5/6    

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  


 

11 komentarzy:

  1. Dobrze, że historia trzyma w napięciu. To jest zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thriller to zdecydowanie nie gatunek literatury dla mnie. Zawsze boje się czytać takie ksiązki z obawy przed koszmarami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie będzie zagłębić się w taką szybką lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybką ksiazka to coś dla mnie. Sądzę że teraz jak mam wolne to zamówię i przeczytam. Tego m brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry thriller zawsze mnie ciekawi i z tego, co piszesz, to temu tytułowi warto dać szansę. Zapisuję tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio zaskakują mnie takie krótkie historie, bo są lepsze niż się spodziewałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłośnicy gatunku pewnie już zacierają ręce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że mogłabym poznać tę historię. Ostatnio często sięgam po kryminały czy thrillery, przy których mogę spędzić wieczór. Zapisuję sobie tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czuje się zachęcona do poznania tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Thrillery czytam bardzo rzadko, ale na ten się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, niewielka objętościowo powieść. Zaskakujące, że thriller może byc tak krótki

    OdpowiedzUsuń