Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 21 lipca 2021

,,Żniwiarz dusz" Rena Barron

,,Żniwiarz dusz"

Rena Barron już w pierwszym tomie zachwyciła mnie od początku do końca. Czekałam na kontynuację, która ukazała się kilka dni temu. 

Arrah musiała pogodzić się ze śmiercią ojca, z tym, że miała przejąć jego obowiązki i biznes, dodatkowo była przy tym napiętnowana. Już od samego początku dzieje się sporo, więc warto przypomnieć sobie co wydarzyło się w pierwszym tomie, by mieć pojęcie o fabule i na nowo wciągnąć się w ten wir wydarzeń.

Pozycja liczy ponad 400 stron, jednak na spokojnie można spędzić czas z taką publikacją w jeden dzień. Wciągnęłam się w tę lekturę od samego początku. Jej zaskakująca, nieprzewidywalna fabuła sprawiła, że sprawnie zapoznałam się z treścią tej książki. Na pewno nie można narzekać na nudę, a rozbudowane wątki sprawiają, że jesteśmy ciekawi ich dalszego biegu.

Rena Barron przenosi czytelnika do wymyślonego przez siebie fantastycznego świata, który przypadnie do gustu zarówno nastoletniemu, jak i bardziej doświadczonemu odbiorcy. Nie ma tutaj mowy o sztampowym podejściu, powielaniu znanych nam już schematów. Takie książki są potrzebne na polskim rynku.

,,Żniwiarz dusz" to drugi tom serii, który warto przeczytać po zapoznaniu się z początkiem cyklu. Mam nadzieję, że na kolejną część nie przyjdzie nam zbyt długo czekać.

 Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

14 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie ale tak jak radzisz w pierwszej kolejności siegne po tom 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że drugi tom serii trzyma poziom i warto zwrócić na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze tej serii. Jak znajdę chwilę to z pewnością ja przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sięgnąć po pierwszy tom, bo myślę, że to mi się może spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł już mnie zachęca, koniecznie muszę zapoznać się z tą publikacją Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiałabym najpierw przeczytać pierwszy tom, skoro jego lektura jest wymagana przed sięgnięciem po drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw chętnie skuszę się na pierwszy tom serii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem komu ten cykl może się spodobać, więc dziękuję za polecenie serii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze, że ma nietuzinkową fabułę, przyjrzę im się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaję na półkę do przeczytania. Ostatnio coraz częściej sięgam po tego rodzaju gatunki książek. I bardzo mnie to wciąga. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam pierwszego tomu i na ten moment nie jestem zainteresowana tą serią.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba niestety nie jest literatura dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie są to moje klimaty czytelnicze. Jednak z twojej recenzji wynika, że to bardzo interesująca książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka zapowiada się naprawdę interesująco, dlatego może dam jej kiedyś szansę 😊

    OdpowiedzUsuń