Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 24 maja 2021

,,Czyste zło" Lisa Gardner

 ,,Czyste zło"


Kilka miesięcy temu miałam okazję zapoznać się z poprzednią książką Lisy Gardner - ,,Powiem tylko raz". Jej pióro tak przypadło mi do gustu, że sięgnęłam po ,,Czyste zło".

Zabójstwo matki na oczach dziecka na pewno nie jest niczym przyjemnym, a wręcz makabrycznym, co na długo zapada w pamięci. Nie byłoby w tym jeszcze może aż tak olbrzymiej tragedii, psychikę dałoby się jakoś odratować, ale dziewczynka została porwana i przetrzymywana przez sprawcę. Jednocześnie odnalezione zostały szczątki, nie wiadomo, jak długo były w lesie, kto je tam zakopał, o co w tym wszystkim chodzi.

Atmosfera tej pozycji już od samego początku jest bardzo niepokojąca, ale to uczucie zagęszcza się coraz bardziej z każą kolejną stroną. Dochodzi od nowych śmierci, nie wiadomo, czy były to samobójstwa, czy ofiarom ktoś pomógł. Lisa Gardner świetnie prowadzi linię fabularną, nie pozwala czytelnikowi na zbyt szybkie rozwiązanie sprawy, co uważam za spory plus.

Język autorki jest niezwykle plastyczny, całość czyta się nadspodziewanie szybko. Do tego dochodzą myśli tajemniczej osoby pisane kursywą, które wzbudzają dodatkowy niepokój. Dopiero zakończenie daje odpowiedź na różne pytania, a efekt końcowy na pewno zaskakuje.

,,Czyste zło" Lisy Gardner to kryminalna intryga, która zaczyna i kończy się w tym tomie, więc powieść można czytać jako oddzielną całość.

Moja ocena: 5.5/6     
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

13 komentarzy:

  1. Kurcze! Ta autorka jest tak zachwalana, a ja jakoś nie mogę się zabrać za jej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu warto, ciekawie zaplata wątki intrygi, potrafi wytworzyć klimat. :)

      Usuń
  2. Nie znam ani autorki ani książki ale już widzę że to mogło by mnie zaciekawić. Lubię tego typu książki i zapisuje na liście do przeczytania 💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich książkach świetnie mi się relaksuje, moje ulubione klimaty. :)

      Usuń
  3. Też słyszałam dużo dobrego o tej autorce, ale to kompletnie nie moje klimaty. Takie mroczne i straszne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mroczniej i straszniej, tym lepiej i przyjemniej. ;) Oczywiście, tylko na łamach książek. :)

      Usuń
  4. Atmosfera tej pozycji jest bardzo niepokojąca

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam kiedyś tytuł tej książki. Z chęcią ją poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka już czeka na półce na spotkanie, wiele sobie po nie obiecuję, poprzednie tomy serii podobały mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że można czytać tę książkę jako osobną całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie skończone historie, przynajmniej wszystko w nich jest jasne i konkretne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością odnajduję się w takich mrocznych klimatach, dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń