Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 23 maja 2021

Akademia Mądrego Dziecka. Chcę wiedzieć - Ja i moje mikroby, Kosmiczne urodziny. Lecimy na Księżyc

 Ja i moje mikroby. Akademia Mądrego Dziecka. Chcę wiedzieć


,,Ja i moje mikroby" to pozycja napisana językiem bardzo prostym, przystosowanym do dziecka. Dzięki niej nie tylko młody odbiorca, ale także jego opiekunowie poszerzą swoją wiedzę na temat bakterii, wirusów, grzybów, pierwotniaków i nie tylko. Dowiemy się także w jaki sposób roznoszą się zarazki, dlaczego nie można dotykać dłońmi twarzy, gdy jesteśmy chorzy i jakie znaczenie w tym wszystkim ma porządny sen. Pozycja została wydana w dużym formacie w sztywnej oprawie, jest bardzo kolorowa i zachęca do zaglądania niej w wolnej chwili. Nawet mimowolnie wiedza dziecka, czy rodzica się poszerzy.


 Kosmiczne urodziny. Lecimy na Księżyc. Akademia Mądrego Dziecka. Chcę wiedzieć


Urodziny na Księżycu? Tak, to możliwe, na razie tylko dzięki tej lekturze, ale nikt nie wie co czeka nas w przyszłości. Dzięki wprowadzeniu urodzinowej tematyki do tego przyjęcia pozycja nie jest w żadnym wypadku nudna. Tak można by tylko podać suche fakty, które niekoniecznie zaciekawiłyby młodego czytelnika. Urodzinowe przyjęcie sprawia, że całość czyta się bardzo lekko, przy okazji poznając mnóstwo kosmicznych ciekawostek. Pozycja została wydana w sztywnej oprawie w dużym formacie i jest świetna dla ciekawych świata i tego, jak wygląda lot na Księżyc, czy życie na nim. 


Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

15 komentarzy:

  1. Po tego typu publikacje, o naukowym charakterze, zawsze chętnie sięgamy, całą rodzinką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z takimi książkami, bardzo fajne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie i pomysłowo. Takie książeczki lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, gdybym miała dziecko prędzej kupiłabym mu książeczkę o urodzinach na Księżycu niż o mikrobach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ją już gdzies, pouczająca propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie ksiazki, nasze chłopaki również.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że dzieciaczki zyskują wiedzę dzieki której potem będzie nieco łatwiej a kto wie może błysną w szkole

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie książki, mam nadzieję, że za jakiś czas moje dzieci będę miały zainteresowania ukierunkowane właśnie w te tematyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne książki! Naprawdę szczegółowe tematycznie. :) Kupiłabym z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda wspaniale. Kolorowo i mądrze. Tę o mikrobach z pewnością kupią dla moich pociech.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te książki są naprawdę super, idealne na lekturę dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny mądry temat w książce dla dzieci, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki z tematyką naukową to super wybór dla dzieci i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy książkę o bakteriach i wirusach i jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako dziecko uwielbiałam tego typu książeczki, dlatego teraz często swoim dzieciom kupuję. Niestety nie każda tematyka je zaciekawia i mam sporo problemu. Ciekawe jak z tymi będzie.

    OdpowiedzUsuń