Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 24 maja 2021

,,Zostawmy to na potem" Joanna Tworkowska



Joanna Tworkowska zapowiedziała 7-tomową serią, z której do tej pory ukazała się część pierwsza. Mowa o ,,Zostawmy to na potem".

Viktoria Okrasińska na prośbę dziadka wróciła do Polski, by odnaleźć rzeczy należące do Sary i jej rodziny, które zostały przechowane w czasie wojny. Senior rodu już wcześniej próbował odszukać kobietę, jednak nie natrafił na żaden ślad ani jej, ani jej rodziny. Dodatkowo za mąż wychodziła przyjaciółka Sary i kobieta musiała ratować jej przyjęcie.

Książka jest obszerna, ma 600 stron. Wydana została w miękkiej oprawie, co nie było do końca przemyślaną decyzją. Cudem udało mi się nie pognieść grzbietu, choć trzymam wszystkie książki bardzo delikatnie. Fabuła momentami jest wręcz absurdalna i duży nacisk autorka kładła też na warstwę sensacyjną.

,,Zostawmy to na potem" Joanny Tworkowskiej to pierwszy z siedmiu tomów, w którym całkiem sporo się dzieje. Jest dość dużo wątków pobocznych, więc mam nadzieję, że znajdą one rozwinięcie w kolejnych częściach. 

Moja ocena: 4.5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

10 komentarzy:

  1. Oo trochę tych tomów jest :) Lubie czasem poczytać obyczajówki szczególnie jak się dużo dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie obyczajówki głównie w czerwcu zdobywają zainteresowanie, jakoś wtedy przyjemnie mi się przy nich spędza czas, jakby tęsknota za lżejszymi klimatami niż moje thrillery i kryminały. :)

      Usuń
  2. Lubię, kiedy zapowiada się wiele tomów serii, zwłaszcza jeśli pierwszy sprawi, że polubię się z przygodą czytelniczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta książka niezmiennie mnie ciekawi, chyba w końcu zdecyduje się na lekturę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem propozycja nie dla mnie, ale pewnie znajdzie swoich wielbicieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zapowiada się bardzo ciekawa seria.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć długa historia się zapowiada...Ale skoro już przy pierwszym tomie nie polecasz, to sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię książki o przedsiębiorczości i inwestycjach, ale polecę znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi jak scenariusz na film, sagę kryjącą w sobie sekrety, które chce się poznać. Z przyjemnością po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło spędziłam czas z tą książką, choć to prawdziwa cegiełka.

    OdpowiedzUsuń