Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 5 maja 2021

,,Wszystko pochłonie morze" Magdalena Kubasiewicz



Magdalena Kubasiewicz już wcześniej wydała kilka książek, jednak nie miałam okazji zapoznać się z jej twórczością. ,,Wszystko pochłonie morze" to moje pierwsze czytelnicze spotkanie z jej prozą.

Zaczęło się źle dziać. Niektóre osoby wiedziały, spodziewały się, że ich życie może być zagrożone. Fabuła rozpoczęła się od zabójstwa Oberona i próby zabicia Leto. Książę został otruty i nie wiadomo było, czy uda się znaleźć odtrutkę do trucizny. Ta ostatnia była wyjątkowo wyrafinowana, nie istniało wiele osób, które umiały poradzić sobie z antidotum. Czy dla Księcia miało być już za późno na ratunek?

Pierwsze spotkanie z twórczością autorki uważam za niezwykle udane. Pisarka posługuje się  bardzo prostym, ale zarazem plastycznym językiem. W powieści pojawia się kilka przekleństw, które kują w oczy, ale jest ich tylko parę. Całość jest naprawdę niebanalna i z przyjemnością zapoznawałam się z kolejnymi stronami tej pozycji.

Bardzo trudno jest wymyślić coś, czego jeszcze nie było w gatunku fantastyki, ale Magdalenie Kubasiewicz w jakimś stopniu się to udało. Niezwykle ciekawe było poszukiwanie sprawcy i zleceniodawcy zabójstw, niepewność, czy uda na czas odnaleźć się antidotum.

,,Wszystko pochłonie morze" Magdaleny Kubasiewicz to typowo młodzieżowa fantastyka, która wciąga od samego początku, zawiera zwroty akcji, niepewność. Z przyjemnością spędziłam z nią czas.

Moja ocena: 5/6 
 
Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Uroboros.

13 komentarzy:

  1. Przyznam, że jestem zaintrygowana. Coś nowego zawsze bowiem zaciekawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takich przyjemnych klimatów, nieco oderwanych od rzeczywistości, teraz potrzebujemy. :)

      Usuń
  2. Ooo to coś ewidentnie w moim klimacie! Na pewno po to sięgnę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak moja młodzież skończy egzaminy maturalne, chętnie się wbijemy w tą przygodę czytelniczą. :)

      Usuń
  3. Lubię, kiedy wkraczam w twórczość nieznanego mi autora, a ona okazuje się mnie do siebie przekonywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam autorki,a juz myslalqm,ze to kolejny debiut

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem pewna, czy akurat ta książka by mi przypadła do gustu, jednak chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka niebanalna lektura z tego gatunku na pewno zasługuje na uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się pomysł na tę fabułę, wiem komu polecić tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię od czasu do czasu zagłębić się w taką młodzieżową, ciekawą fantastyczną powieść.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w trakcie lektury i bardzo mi się podoba. To coś nowego. Intryguje mnie zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lektura jeszcze przede mną i mam nadzieję, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość interesująca fabuła, a ciekawość jej zakończenia zachęca do przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń