Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 4 maja 2021

,,Dziewczyna, która patrzyła w słońce" Anna Szczęsna



Anna Szczęsna wydała już sporo publikacji, zapoznałam się z większością z nich, więc byłam ciekawa, jakie wrażenie wywrze na mnie ,,Dziewczyna, która patrzyła w słońce".

Michał Tarkowski, popularny autor horrorów postanowił zmienić coś w swoim życiu i zmienić miejsce zamieszkania. Nowe lokum udało mu się znaleźć stosunkowo szybko, jednak nie zdawał sobie sprawy z tego, że z remontem nie będzie już tak łatwo. Po zmianie adresu musiał nadganiać pracę, jednak czy nie starczyło mu już czasu na nowe znajomości?

Z przykrością muszę stwierdzić, że Anna Szczęsna pisze bardzo nierówno. Jej zimową powieścią byłam zachwycona, ta okazała się zaledwie całkiem ciekawa. Dobrym pomysłem było wprowadzenie tutaj wątku ,,Trzykrotki", czyli magazynu o którym powstała oddzielna powieść.

,,Dziewczyna, która patrzyła w słońce" to pierwszy tom serii, w którym jest sporo nadzwyczajnych zwrotów akcji, nowych znajomości, chęci realizacji planów, które mogą nie dojść do skutku. Pewnie skuszę się też na kontynuację tej powieści.

Moja ocena: 4.5/6      

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   

13 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, ale słyszałam trochę dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jeszcze nie miałam okazji poznać, ale cieszy, że dobre książki czekają na spotkanie. :)

      Usuń
  2. Zainteresowała mnie ta książka, gdyż to zdecydowanie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam piór tej autorki, ale zapowiada się dośc inetresująco

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ogół jeśli zaczynam jakąś serię to kontynuuję do ostatniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, nawet jeśli pierwszy tom niekoniecznie mnie na maksa wciągnie, daję szansę drugiemu. :)

      Usuń
  5. Podoba mi się tytuł, wywołuje przyjemne skojarzenia, ale też poddaje myśl, że łatwo sparzyć się patrząc w niewłaściwą stronę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwroty w akcji bardzo mi odpowiadają, lubię być zaskakiwana, coś przewidywać a to zbacza z głównej drogi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, ze ksiazka Ci sie nie podobala, moze nastepna bedzie lepsza? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo zachęcającej recenzji wątpię, że po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy tom zapowiada się interesująco, też miałam okazję się z nim zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powieść zdecydowanie z mojego kręgu zainteresowania, chociaż patrząc na stos pilniejszych nie wiem czy mam teraz na nią czas

    OdpowiedzUsuń
  11. Tytuł tej książki bardzo mi się spodobał - brzmi tak bardzo optymistycznie!

    OdpowiedzUsuń