Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 27 kwietnia 2020

,,Ósmy cud świata" Magdalena Witkiewicz

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2017
Format: Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Gandalf

,,Ósmy cud świata" to jedna z wcześniejszych książek w dorobku autorki, w których Azja miała odgrywać sporą rolę.

Anna zawsze była wybredna jeśli chodzi o mężczyzn. Z czasem jednak doszła do wniosku, że chciałaby mieć chociaż dziecko. Nie chciała jednak wykorzystać pierwszego lepszego mężczyzny do tego, by począć potomka. Niezobowiązująco spotykała się ze swoim szefem. Czy miała znaleźć w życiu czas na miłość?

Miałam względem tej książki naprawdę spore oczekiwania i chyba właśnie z tego powodu czuję się nieco zawiedziona. Dla mnie za mało było tutaj Wietnamu, Azji, tej egzotyki. W książce szczególnie podobały mi się ostatnie strony, ale tak to niestety bez szału.

,,Ósmy cud świata" Magdaleny Witkiewicz to powieść, która zbiera różne opinie. Może akurat Wy będziecie nią oczarowani.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Całkiem dobrze wspominam lekturę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, może przyłączsz się do cyklu e- kartka dla autora? Szczegóły u mnie. Aktualnie kartka dla M.Witkiewicz. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twórczość Majcher, ale ten tytuł nie podobał mi się. Historia była po prostu mdła.

    OdpowiedzUsuń