Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 26 kwietnia 2020

,,W pułapce" Magda Stachula

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 300
Do kupienia: Gandalf

O twórczości Magdy Stachuli słyszałam wiele dobrego. Postanowiłam więc zapoznać się z jedną z jej powieści. Mowa o ,,W pułapce".

Klara pamiętała, że brała udział w imprezie, wsiadła do taksówki i film jej się urwał. Obudziła się dwa dni późnej na klatce schodowej, nie pamiętała, co się z nią działo przez ten okres. Dowiedziała się, że jakiś czas temu Polkę z Berlina spotkało to samo. Postanowiła wraz z przyjaciółką przeprowadzić śledztwo na własną rękę.

Chyba miałam względem tej książki za wielkie oczekiwania. Ze wszech stron czytałam, jak dobra jest twórczość tej autorki i jak to warto się z nią zapoznać. Niestety, ale ,,W pułapce" okazała się być dla mnie bez szału. Cała intryga, sieć powiązań jest naprawdę zgrabnie obmyślona, ale nic poza tym.

,,W pułapce" Magdy Stachuli to książka przez większość czasu nudna, która momentami się rozkręca, ale na pewno nie stanie się książką mrożącą krew w żyłach.

Moja ocena: 3/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Ja też o twórczości Magdy Stachuli słyszałam wiele dobrego, ale jak widzę po Twojej recenzji, są to pochlebstwa trochę na wyrost.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tej książki autorki nie czytałam. Ale lubię napięcie w jej powieściach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej książki.

    OdpowiedzUsuń