Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 28 kwietnia 2020

,,Dziennikarz" Maciej Kaźmierczak

Wydawnictwo: Niezwykłe
Data wydania: 2020
Format: Książka
Liczba stron: 270
Do kupienia: Gandalf

Lubię sięgnąć po książki niebanalne. Czy ,,Dziennikarz" okazał się właśnie taką publikacją?

Eryk Prus był dziennikarzem, dobrym, ze swoim profilem w mediach społecznościowych. Miał też narzeczoną, ale nie stronił od towarzystwa innych dziewczyn. Gdy do redakcji zgłosiła się kobieta i poprosiła o kontakt z nim udał się do Krakowa, by stworzyć dobry artykuł. Czy coś z tego wyszło?

Miałam względem tej książki za wielkie oczekiwania i bardzo się na tej publikacji zawiodłam. Dla mnie ta powieść jest nijaka, akcja nie jest za spieszna i dodatkowo nie wiem, dlaczego zdecydowałam się na jej dokończenie.

,,Dziennikarz" Macieja Kaźmierczaka to powieść z potencjałem, ale ja go w tej książce jeszcze nie widzę.

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz:

  1. Byłam przekonana, że to całkiem fajna, intrygująca powieść. Szkoda, że jej potencjał nie został niewykorzystany.

    OdpowiedzUsuń