Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 19 czerwca 2019

,,Lato w Pensjonacie pod Bukami" Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 520
Do kupienia: Gandalf

,,Lato w Pensjonacie pod Bukami" zapowiadało się na prawdziwie letnią historię z pensjonatem w tle. Czy coś takiego otrzymałam?

Miejscem akcji staje się Pensjonat pod Bukami, położony w górskiej okolicy. Prowadzony przez dobiegającą 60-tki panią Różę stanie się miejscem, w którym wypoczywać oddzielnie będą bohaterowie wszystkich opowiadań.

Nie ma takiej historii, która jakoś wybitnie nie przypadłaby mi do gustu. Bardzo podobała mi się historia z małżeństwem, które miało świętować swoją 40 rocznicę ślubu. Na uwagę zasługuje także historia, w której kobieta jedzie do Pensjonatu, bo tak kazała jej mama. Jest także dziewczyna, która ucieka z domu na spotkanie miłośników ziół.

Nie będę ukrywać, że dość długo zwlekałam z lektur, a tego zbioru. Stało się tak wcale nie dlatego, że obawiałam się jego jakości, jednak właśnie bałam się tego, że tak się wciągnę, że będę chciała przeczytać go w jeden dzień. Tak też się stało. Jest to zbiór, od którego naprawdę trudno się oderwać.

,,Lato w Pensjonacie pod Bukami" to naprawdę zajmujący zbiór, w którym prawie wszystkie historie kończą się dobrze. Tak naprawdę wszystkie, ale wiele zależy od spojrzenia, czy takie zakończenie nas satysfakcjonuje.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



1 komentarz: