Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 18 czerwca 2019

,,Miłość według przepisu, czyli słodko-gorzkie cappuccino" Karolina Wilczyńska

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 350
Do kupienia: Gandalf

Bardzo lubię twórczość Karoliny Wilczyńskiej i bardzo się cieszę, gdy ukazują się jej kolejne publikacje.

Miłka wiodła całkiem udane życie. Spotykała się z mężczyzną, w kawiarence także wiodłoby jej się całkiem dobrze, gdyby nie Paulina. Okazać się miało, że jej pozorny spokój już niebawem miał zostać zburzony w najmniej spodziewanym momencie.

Pierwszy tom tej serii bardzo mi się podobał, dlatego nie mogłam doczekać się dnia premiery jego kontynuacji. Wciągnęłam się bez reszty. Gdy zaczęłam czytać, wiedziałam, że nie odłożę jej wcześniej, niż nie przeczytam ostatniego zdania.

W fabule pojawiają się tajemnice z przeszłości, pewne nieścisłości. Bardzo tajemnicza jest postać Tymona, dlatego mam nadzieję, że dowiemy się czegoś więcej o nim w następnym tomie. Jednocześnie pokładam nadzieję, że nie przyjdzie nam czekać na niego zbyt długo.

,,Miłość według przepisu, czyli słodko-gorzkie cappuccino" zdecydowanie należy do moich faworytów pod względem cyklów w twórczości autorki.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze:

  1. Tego cyklu autorki jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy i na pewno bardzo dużo osób na ten blog zaglądnie.Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń