Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 21 stycznia 2014

Basia wciąż zdumiewa !

Zofia Stanecka zasłynęła przede wszystkim z serii o Basi, jednak jej opowiadania możemy także spotkać w serii ,,Czytam sobie" wydawanej przez Wydawnictwo Literacki Egmont, np. ,,Robot Robert".

Do tej pory miałam okazję zapoznać się z kilkoma jej bajeczkami : ,,Basia i biwak" , ,,Basia i alergia" oraz ,,Basia i podróż". Nie zawiodłam się, dlatego ucieszyłam się, gdy w przesyłce razem z grami planszowymi ( napiszę Wam o nich jutro ) dotarły do mnie dwie nowe pozycji o Basi - ,,Basia i taniec" oraz ,,Basia i pieniądze". Poniżej każdej z nich poświęcę kilka słów.

 Basia pewnego dnia usłyszała rozmowę Rodziców na temat tańca brzucha. Sama postanowiła spróbować, jednak jej brzuch nie chciał tańczyć. Mama zaproponowała jej, aby razem ze swoją kuzynką uczęszczała na balet. Czy dziewczynka przystała na tą propozycję? Czy została baletnicą?

Tym razem autorka zwróciła naszą uwagę na problem sportu, tańca. Ruch w naszym życiu jest bardzo potrzebny, dlatego warto wpajać go dzieciom już od najmłodszych lat.

Ilustracje utrzymane w konwersji serii o Basi są ładne, kolorowe, jednak niektóre moim zdaniem są zbyt ciemne, przez co tekst jest słabo widoczny.

Moja ocena : 4,5/6



Podczas nieobecności Taty rodzina zauważyła, że brakuje w
ich domu kilku produktów, które należy niezwłocznie kupić. W tym celu udali się do sklepu. Tam jednak nie było już tak wesoło, jak mogłoby się wydawać...

Książeczka może być doskonałym wstępem do rozmowy z dziećmi o tym, skąd się biorą pieniądze oraz o tym, że nie każda rodzina może sobie pozwolić na wszystkie zachcianki. Każdy produkt w sklepie kosztuje określoną cenę, niestety nie wszyscy na wszystko mogą sobie pozwolić.

Treść bajeczki jest ciekawa, pouczająca. Niektóre ilustracje tak, jak wyżej są trochę za ciemne i tekst jest mało widoczny. Niemniej jednak, jeśli lubicie serię o Basi, to polecam.

Moja ocena : 4,5/6


Ja jestem nawet zadowolona z serii o Basi. 
Jutro przedstawię Wam interesujący dodatek dla tych, 
którzy uwielbiają tą bohaterkę.


Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję :


Książki zostały przeczytane w ramach wyzwania 


Książki zostały przeczytane w ramach wyzwania


16 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii o Basi, ale przedstawiłaś ją w tak świetny sposób, że koniecznie chce ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę i jestem ciekawa Twoich wrażeń ;)

      Usuń
  2. HAHA! nie wiem czemu mi się z Basią z Czytelni kojarzy(?) ;P a tak na poważnie to dla mnie jeszcze nie lektura na teraz, ale jak będę mieć dzieci może;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście ciekawa seria. Będę polecać.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jedna z moich ulubionych serii, zachwycam się jej prostotą i bezpretensjonalności i oczywiście imię też jest cudne ;P;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imię to wiadomo, ale ja jednak bardziej wolę serię o Martynce :D

      Usuń
    2. hłe hłe hłe spodziewałam się tego :)))

      Usuń
    3. Ale żeby nie było tak imiennie to powiem, że lubię też serię o Karolku:P

      Usuń
  5. Nie znam tej serii i na razie nie mam komu ja czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się zapoznać z tą serią ;D

    OdpowiedzUsuń