Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 13 lipca 2013

,,Basia i biwak" Zofia Stanecka

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2011
Format : Książka
Ilość stron: 24
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Zofia Stanecka to autorka książek dla dzieci o Basi.

Tym razem bohaterka wraz z rodzicami postanowiła wybrać się na wakacje pod namiot. Było to dla nich nowe doświadczenie. Spakowanie wszystkich potrzebnych rzeczy było dla nich nie lada wyczynem. Dodatkowo okazało się, że zapomnieli namiotu i musieli się wracać. Zaś ponownie wybrali się w podróż, na której z założenia mieli odpocząć…

Z twórczością Pani Zofii Staneckiej miałam przyjemność spotkać się już dwukrotnie podczas czytania książek ,,Basia i alergia” oraz ,,Basia i podróż”. Spodobały mi się na tyle, że postanowiłam przeczytać także inne pozycje z tej serii.

Książeczka nie zawiera za dużo treści, jednak możemy dowiedzieć się, jakie rzeczy są niezbędne, aby wyjechać na wycieczkę do lasu. Może uchroni nas także przed powrotem do domu, gdyż dokładnie się spakujemy i nie zapomnimy o żadnym przedmiocie.

Tym razem moim zdaniem niektóre obrazki były za ciemne przez co tekst był niezbyt widoczny. Mi to osobiście nie przeszkadzało, jednak uważam, że lepiej byłoby, gdyby mały czytelnik doskonale wszystko widział. Oprócz tego ilustracje, jak zawsze, urzekały w swojej prostocie wykonania.

Pozycja, jak najbardziej, przyda się w porze wakacji i nawet trochę przed. Dzięki niej dziecko będzie mogło się przygotować do wyjazdu i lepiej oswoić ze spaniem poza domem, czy pod namiotem. Będzie także lepiej zorganizowane w razie jakiejś wycieczki.

Mi pozycja się podobała i z chęcią przeczytam jeszcze inne części o Basi. Z pewnością w przyszłości jeszcze nie raz do nich wrócę, gdyż urzekają swoim prostym przekazem.

,,Basia i biwak” to doskonała bajka dla rodziców z dziećmi, sprawdzi się także w roli prezentu dla młodszego kuzynostwa. Mi się podobała i myślę, że większości czytelników powinna przypaść do gustu.

Moja ocena : 4,5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję :



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



23 komentarze:

  1. No to już mam pomysł na prezent dla małej kuzynki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam Basia i alergia, zaciekawiło mnie to, w sam raz dla mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w posiadaniu jedną książeczkę tej serii dość interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę pamiętała o Basi i w przyszłości, jak już Wiki będzie wystarczająco duża na wypad pod namiot, zapoznam ją z tą książeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa książeczka :) Ostatnio przy okazji sprzątania na strychy udświeżyłam sobie książki mojego dzieciństwa - coś pięknego :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, też z chęcią bym powróciła do dawno nieczytanych lektur, zazdroszczę przeżycia:)

      Usuń
  6. Fajna ta Basia. Nie słyszałam o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też usłyszałam o niej stosunkowo niedawno.

      Usuń
    2. Ja też niedawno dopiero usłyszałam.

      Usuń
  7. Nie słyszałem o tej serii i pewnie nie prędko się to zmieni, ponieważ już rzadko czytam takie książeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na prezent. Właśnie myślę nad wybraniem się w odwiedziny do mojej koleżanki, która urodziła córeczkę, więc może zakupię tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie słyszałam o tej serii, ale wydaje się być fajna:) Póki co kompletuję chrześnicy serię o Królewnie Lence :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę kolejnej przygody z Basią :)

    OdpowiedzUsuń