Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 22 maja 2013

,,Basia i podróż” Zofia Stanecka

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 24
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Basia i podróż” Zofia Stanecka

Zofia Stanecka to autorka serii o Basi, która z pewnością jest warta uwagi przez całe rodziny.

Basia wraz z rodziną miała wybrać się na wakacje, aby móc podziwiać konie. Niestety, tata musiał zostać w pracy, więc mama zabrała trójkę dzieci i pojechali. Po drodze czekało ich wiele niespodzianek…

Książeczka nie jest za gruba, jej przeczytanie zajęło mi raptem kilkanaście minut. Lubię przeczytać takie krótkie opowieści, przy których można się pośmiać i zauważyć prawdziwość sytuacji. Autorka opisała podróż samochodem z dziećmi. Sytuacje w niej przedstawione z pewnością zdarzyły się w niejednej rodzinie.

Język pisarki był prosty, przez co pozycję wprost pochłonęłam. Całości dopełniały ładne ilustracje, dzięki którym mogliśmy lepiej zobrazować sobie opisywane zdarzenia.

Jest to pierwsza książeczka, którą przeczytałam o Basi i jej przygodach. W planach mam jeszcze ,,Basia i alergia”, mam nadzieję, że również mi się spodoba.

Uważam, że powstawanie takich pozycji jest jak najbardziej potrzebne. Być może dzięki temu dzieci będą wiedziały, jak zachowywać się w podróży, aby nie utrudniać rodzicom poruszania się w ruchu drogowym.
Całość pięknie wydana w sztywnej oprawie, dzięki czemu będzie mogła w moim domu służyć przez długie lata.

,,Basia i podróż” to wspaniała pozycja Zofii Staneckiej, która zasługuje na uwagę całej rodziny. Wspólne czytanie z pewnością spowoduje, że przyjemnie spędzicie czas!

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję :


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



9 komentarzy:

  1. Ciekawa książeczka i bardzo przydatna, szczególnie, gdy dzieci podróżują samochodem, autobusem itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam jedną książeczkę z serii o Basi tym razem odpuściłam sobie - moje dzieciaki szukają już innych kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie i nasza rodzina musi poznać Basię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam swój egzemplarz, niedługo recenzja na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń