Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 6 października 2014

,,Kaktus, szukaj!" Barbara Gawryluk

Wydawca: Literatura
Data wydania: 2006 (wydanie I)
Format : Książka
Liczba stron: 72
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Literatura

Barbara Gawryluk to autorka kilkudziesięciu książek dla dzieci. Seria o Kaktusie jest jedną z nich.

W książeczce przeczytamy kilka krótkich opowieści, których głównym bohaterem jest zwykły kundel, Kaktus. Jest on jednak nadzwyczaj mądrym zwierzęciem. Zdobył kilka nagród, a dodatkowo umie nawet sprawić, że kot nie boi się przebywać w jego obecności. Zawsze w gotowości, gdy jego bliskim dzieje się krzywda. Kto nie chciałby mieć takiego psa? :)

Lubię książeczki o zwierzętach, te o psach także należą do jednym z moich ulubionych. Tekstu w książeczce jest tutaj dość sporo, jednak pojawiają się także ilustracje. Jest ona przeznaczona raczej dla starszych dzieci, choć młodsze także mogą się z nią zapoznawać, czytając po jednym rozdziale. Całość jest ze sobą spójnie połączona. W każdej opowieści na Kaktusa czekają nowe przygody i wyzwania, którym musi sprostać.

Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki, jednak z pewnością nie ostatnie. Barbara Gawryluk ma w swoim dorobku literackim tak wiele pozycji, że z pewnością każdy z nas znajdzie coś dla siebie. Przeczytana przeze mnie książka jest o tyle ważna, że uczy, aby zawsze nieść pomoc innym w potrzebie, nie myśleć tylko o sobie, umieć się dostosować do panujących realiów. Pokazuje także, że pies, nawet ten po przejściach, może być najlepszym przyjacielem człowieka.

,,Kaktus, szukaj!" to bardzo ładna książka o psie, więc z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom zwierząt. Warto się z nią zapoznać, jeśli chcecie przeczytać naprawdę wartą uwagi pozycję dla najmłodszych czytelników oraz ukazać dzieciom, jak dobrym kompanem może być pies. Autorka podkreśla także, że posiadanie zwierzęcia to nie tylko przyjemności, ale i obowiązki. Ja jestem zadowolona z faktu, że mogłam przeczytać tę ciekawą opowieść o Kaktusie.

Moja ocena: 5/6





Za przekazanie książki na Blogowe WOW vol.2 dziękuję




Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


12 komentarzy:

  1. Widać, że książka warta uwagi, zawsze podtykam kuzynki siostrze takie fajne opowieści, ale jestem niby bardziej zainteresowana niż ona ;/ Młoda woli beznadziejne gry na komputerze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę beznadziejnie. Może kiedyś jeszcze zapała miłością do książek.

      Usuń
  2. Skąd brać kasę na te wszystkie książeczki? Niby nie są aż tak drogie, ale po miesiącu nieustannego kartowania kilkunastu stron dzieciaki się nudzą i chcą już coś innego.- i znów kolejny wydatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy też z jakiego wydawnictwa. Ze Skrzata mają bardzo tanie dla dzieci.

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam bajki ze zwierzętami. Są dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, teraz zamówiłam sobie o sarenkach, jeszcze nigdy takiej nie miałam.

      Usuń
  4. Ja bym chciała takiego psa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takk, bajki o zwierzętach (o psach!) są najlepsze. Choć do świnek mam też jakiś dziwny sentyment:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię o kotach, ale w sumie wszystkie o zwierzętach mogą być :)

      Usuń
  6. Pies to chyba ulubione zwierzę dzieci, więc książki z nim w roli głównej są zawsze pożądane.

    P.S. "zawsze mieć pomoc innym w potrzebie" - a nie powinno być "nieść"?

    OdpowiedzUsuń