Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 8 lipca 2020

,,Wielbiciel" Max Czornyj

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 384
Do kupienia: Gandalf

Najbardziej podoba mi się kryminalna seria autora, ale czytam wszystkie jego książki. Teraz przyszedł czas na ,,Wielbiciela".

Porwanie córki znanego polityka musiało wstrząsnąć jego życiem i tak też się stało. Mężczyzna z żoną byli gotowi na wszystko, by z powrotem otrzymać swoją kilkuletnią Różyczkę. Czy prześladowca miał na tym poprzestać i oddać małżeństwu córeczkę?

Książka czekała kilka tygodni na swoją kolej, jednak cieszę się, że w końcu się na nią zdecydowałam. Zapoznałam się z nią naprawdę szybko i, jak zwykle, byłam zaskoczona zakończeniem. Tym razem autor podzielił książkę na 3 duże części z różnymi narratorami i kolejną, w której wszystko łączy się w całość.

,,Wielbiciel" to pojedyncza powieść autora o politycznej arenie i nieprzewidywalności ludzkiego losu.

Moja ocena: 5/6



Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze: