Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 9 lipca 2020

,,Zanim powróci strach" C.L. Taylor

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 416
Do kupienia: Albatros

Bardzo podobała mi się poprzednia książka C.L. Taylor, więc postanowiłam skusić się na jej nową powieść.

Lou, gdy miała 14 lat spotykała się z dużo starszym mężczyzną. Choć od tamtej chwili minęło ich osiemnaście, kobieta nadal nie otrząsnęła się z tego, co się wtedy stało. Postanowiła wrócić do rodzinnego domu i w jakiś sposób uporać się z przeszłością. Czy było to możliwe?

Bardzo lubię thrillery psychologiczne wydawane przez wydawnictwo Albatros, bo nigdy do końca nie wiadomo, jak dana sprawa się zakończy. Tutaj nieco za szybko odkryłam kim jest jedna z bohaterek, ale i tak nie za bardzo umniejszyło to moją radość z lektury.

Zakończenie, jak zwykle, okazało się być bardzo nieoczywiste. Tak naprawdę nie liczyłam na to, że powieść zakończy się w tak nieoczywisty sposób. Całość czytało mi się bardzo lekko i z dużym zainteresowaniem.

,,Zanim powróci strach" C.L. Taylor to w moim przypadku książka na jedno czytanie, gdyż nie sposób się od niej oderwać przed przeczytaniem ostatniego zdania.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu


3 komentarze:

  1. Super, że tak mocno wciąga. Chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intryguje mnie to nieoczywiste zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli zakończenie nie jest takie oczywiste, to z przyjemnością przeczytam.

    OdpowiedzUsuń