Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 23 maja 2020

,,Pieśń serca" Richard Paul Evans

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 336
Do kupienia: Gandalf

Richard Paul Evans dzięki ,,Pieśni serca" kończy kolejną serię w wielkim stylu.

Tak naprawdę tylko asystentka Jamesa z jego dawnego życia wiedziała, że udało mu się przeżyć katastrofę lotniczą. Główny bohater wciąż podróżował Route 66, gdzie u kresu wędrówki czekała niespodziewająca się niczego żona. Czy Jamesowi uda się pogodzić z przeszłością?

Cała seria bardzo mi się podobała, podobnie, jak większość książek autora. Nie dziwi więc fakt, że postanowiłam zapoznać się ze zwieńczeniem trylogii. Autor bardzo zgrabnie domyka wszystkie wątki, wracając także do bohaterów znanych z poprzednich dwóch powieści.

,,Pieśń serca" Richarda Paula Evansa to zwieńczenie cyklu, z którym warto się zapoznać, jeśli pozostałe dwa tomy przypadły Wam do gustu.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej serii. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze dwóch poprzednich tomów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego cyklu, ale jeśli nadarzy się okazja, to chętnie zaznajomię się z nim bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie tą serią, muszę się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń