Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 27 listopada 2013

,,Pan Przypadek i celebryci” Jacek Getner

Wydawnictwo: Zakładka
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 234
Półka: posiadam
Do kupienia: -


Jacek Getner to autor serii książek o detektywie Przypadku. ,,Pan Przypadek i celebryci” jest na razie drugą częścią, jednak w planach jest ich więcej.

,,Miłość i medycyna” to pierwsza historia, w której możemy zetknąć się ze sławami teatru. Podczas jednej ze scen aktor, który miał zagrać umierającego faktycznie stracił życie. Detektyw Przypadek miał zająć się odnalezieniem zabójcy. Komu zależało na śmierci nieboszczyka?

Następnie w ,,Znamiennych stanach świadomości” możemy poczytać o showmenie, który uważał, że jest sławny. Zaginęła mu jedna książeczka, z której ujawnione treści mogłyby mu zaszkodzić. Czy udało się ją odnaleźć?

,,Blondyn wieczorową porą” to już ostatnia opowieść, w której możemy poczytać o zniknięciu pewnego mężczyzny. Jego dziewczyna, która była dość znana postanowiła go odnaleźć. Dlaczego zniknął?

Po książkę sięgnęłam z wielkim zainteresowaniem. Wiedziałam, czego mniej więcej mogę się spodziewać, gdyż czytałam pierwszą część o detektywie Przypadku. Rezultaty przeszły jednak moje najśmielsze oczekiwania. Pozycję przeczytałam bardzo szybko, niemalże trzy historie na raz. Lektura była dla mnie ogromną przyjemnością i już teraz wyczekuję kolejnej części.

Opowieści mnie nie zawiodły. Okazały się bardzo ciekawe, zaskakujące i niezwykle interesujące. Szczerze mówiąc nie oczekiwałam, że aż tak mnie zaciekawią. Po ich zakończeniu jestem bardzo mile zaskoczona. Tym razem ponownie mogliśmy się spotkać z głównymi bohaterami z poprzedniej części, ich losy toczyły się dalej. Uważam, że rozsądniej jest czytać historie po kolei, aby nie przeoczyć niczego z życia bohaterów.

Styl autora był bardzo prosty, a pozycję przeczytałam niezwykle szybko. Bardzo cieszę się, że mogłam się z nią zapoznać. Choć rzadko to robię nie mogę nie wspomnieć o okładce, która doskonale oddaje klimat opowieści i bardzo mi się spodobała.

,,Pan Przypadek i celebryci” to książka, którą można czytać, jako oddzielną pozycję lub drugą część serii. Każda z książek zawiera w sobie 3 historie, co bardzo mi odpowiada, gdyż po każdym z nich można zrobić sobie przerwę bez uszczerbku dla poznania dalszej części fabuły. Pozycję polecam miłośnikom zagadek detektywistycznych, z pewnością się nie zawiedziecie.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję Autorowi

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


31 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie, już dawno nie czytałam żadnej książki detektywistycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już na mnie czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że można czytać tę książkę jako oddzielną część od serii, ale mimo to jakoś nie mogę przekonać się do tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego też lubię opowiadania, gdyż w każdej chwili można zrobić sobie przerwę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o tej książce już recenzje i jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio trafiam na sporo recenzji tej książki i osobiście nie lubię celebrytów i nie lubię o nich i tematach z nimi związanymi czytać, oglądać...więc podziękuję tym razem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie wiem, jakie blogi ja czytam, ale ja ani jednej nie spotkałam.

      Usuń
  7. W sumie... :P Trawię pomysł jej przeczytania, zastanowię się:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza część bardzo mi się podobała, na pewno będę chciała przeczytać i tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki detektywistyczne to coś za co chętnie się wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie! Zresztą nie tylko tą książką :D Odkryłam ile przyjemności dają książeczki dla dzieci! Ta recenzja o której Ci wspominałam już jest na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli się skuszę, to oczywiście zacznę od pierwszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pierwszy raz o niej czytam. Wydaje się ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń