Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 20 maja 2013

,,Jutro 5.Gorączka” John Marsden


Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2012
Format : Ebook
Ilość stron: 268
Półka: Posiadam
Do kupienia: Gandalf

Autor to wspaniały australijski pisarz, który zachwyca czytelników na całym świecie bardzo udaną serią ,,Jutro".

Młodzież, która pozostała postanowiła ponownie wrócić do miasta. Tymczasowo nie mogli liczyć na pomoc Finleya, byli zdani tylko na siebie. Ellie i jej przyjaciele opuścili bezpieczną kryjówkę. W mieście znów czekało na nich wiele niebezpiecznych akcji, w których narażali swoje życie. Tylko czy nadal byli tak zgrani, jak wcześniej?

Powiem szczerze, że z tą częścią zwlekałam ponad 5 miesięcy. Zawsze znalazło się coś ważniejszego albo akurat nie miałam ochoty na tą tematykę. Coś mnie jednak do tej książki nadal ciągnęło. Po przeczytaniu ,,Kronik Ellie” stwierdziłam, że już czas zacząć czytać także ,,Jutro 5”, które z pewnością miało mi się spodobać. Spotkał mnie niemały zawód. W ogóle nie mogłam jakoś wczuć się w działania bohaterów, książka mnie nie ciekawiła. Stwierdziłam, że jednak warto ją przeczytać i tak też uczyniłam.

Moje odczucia zapewne spowodowane są zbyt długim odstępem czasu. Autor, jak zwykle, ujawnił swój talent. Zwłaszcza zakończenie było dla mnie dość zdumiewające, aczkolwiek dobrze, że pojawiła się żywiołowa akcja.

Bardzo cieszy mnie to, że w końcu udało mi się zapoznać z tą pozycją. Mimo początkowej niechęci szybko przez nią przebrnęłam. Muszę przyznać, że ,,Kroniki Ellie”, czyli czas po zakończeniu wojny chyba bardziej mi się podobały.

Książkę uważam za udaną część serii. Jak zwykle nie zabrakło opisów walki, ucieczki, czy wątku miłosnego, który mógłby się jakoś zakończyć. Autor, co chwilę, tworzy nowe relacje pomiędzy głównymi bohaterami, co bardzo mu się chwali, gdyż nie panuje monotonia.

,,Jutro 5.Gorączka” to już piąta część fantastycznej opowieści o młodzieży, która sama postanowiła walczyć z wrogiem, jak można zauważyć, z dość efektownym skutkiem. Miłośnicy tego gatunku nie będą zawiedzeni!

Moja ocena : 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


24 komentarze:

  1. Mnie piąty tom jakoś średnio się spodobał. Znudził mi się już ten sam schemat powielany we wcześniejszych książkach z tej serii i jak na razie nie mam ochoty na 6 i 7 tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na razie nie będę czytała dalej, bo nawet nie mam książki.

      Usuń
  2. Serie mam w planach, już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jeszcze nie z dmuchałam kurzu z tomu 1 mam go już prawie rok i nie mama czasu przeczytać ...tyle ciekawych pozycji na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie poszukuję tej części w bibliotece, ale cały czas wypożyczona :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej książki z tej serii, może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam za sobą tylko 2 pierwsze części tej serii, muszę nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabieram się za tę serię i zabieram i zabrać się nie mogę. Muszę się rozejrzeć w bibliotece! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam, aż pierwsza część będzie dostępna w bibliotece - nigdy nie umiem trafić. Muszę ją przeczytać.

    Zapraszam do siebie: http://in-corner-with-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To kolejna seria, którą bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta seria zrobiła na mnie świetne wrażenie. Przede mną jeszcze ostatnie tomy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. brzmi całkiem ciekawie, przeczytałabym:))

    OdpowiedzUsuń