Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 20 czerwca 2013

Dyskusyjne czwartki - Plany na wakacje:)



Wakacje tuż tuż, bo raptem za niecałe 2 tygodnie, więc większość z Was z pewnością ma już jakieś plany na ten odpoczynek. Nie każdy może sobie wziąć urlop na tyle miesięcy, jednak z pewnością jakiś tam się znajdzie, naładuje się akumulatory i będzie można działać dalej:)

Mi w tym roku przypadają dwa miesiące wakacji + miesiąc praktyk, więc najpierw zacznę od czytania książek recenzenckich, potem moich na zmianę z lekturami na studia, które też mam zamiar przeczytać, aby w nowym semestrze nie mieć zaległości i mieć więcej czasu na przyjemności.

Z pewnością będę leżeć, odpoczywać, czytać. Nie wiem, czy będę gdzieś jechała, może na jeden dzień. Na dłużej szczerze nie chce mi się nigdzie ruszać.

Jeszcze tylko  9 dni i będę miała wolne, na które czekam z utęsknieniem już cały rok. Od jutra zaczynam sesję, tak więc trzymajcie za mnie kciuki:)

A Wy co planujecie na wakacje?

25 komentarzy:

  1. Ja już od dawna mam ustalony wyjazd w góry na oazę, dokładnie 15, a nawet 17 jeśli liczyć dzień przyjazdu i wyjazdu ;) Więc ciekawie ;) Też jednak resztę spędzę w domu, po ostatnim wyjeździe byłam wprost wykończona, więc mam nadzieję znaleźć dużo czasu na odpoczynek :) Życzę Ci, by wszystko Ci się w te wakacje udało, co zaplanowałaś. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam w kciuki za ciebie na sesji. Będzie dobrze.
    Co do planów wakacyjnych nie mam takowych. Będę wypoczywać w swoich ogrodach i zapraszać gości na grilla ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będę czytać, czytać i jeszcze raz czytać, a jako tako nie mam jeszcze planów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje wakacje chętnie zamienię na coś innego. Mam je już prawie miesiąc i już mi się znudziły ; )
    -Antoniana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w te wakacje... sama nie wiem co planuje robić :) Na pewno odpoczywać, jednak przydałby mi się jakiś wyjazd, ale bez zadnych stresów i zmartwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim planem na te wakacje jest zacząć pracować :P zawodowo i nad sobą ;) wyjazdy raczej mi się nie szykują....

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja 21.06.2013 kończę rok szkolny :D! Wreszcie...

    OdpowiedzUsuń
  8. zatem 3mam kciuki :) No nic u mnie wakacje też się raczej nie szykują, chyba, że 1-dniowe..

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki :)

    Co do wakacji, to niestety u mnie żaden wyjazd się nie zapowiada. Urlop wezmę na początku września, ale wykorzystam go pomagając rodzicom przy kopaniu ziemniaków i chodząc z Wiki do nowego żłobka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie mam urlop i remont w mieszkaniu, więc odpoczynek jest to dosyć marny. Na szczęście mamy fachowców, ale i tak nie są to odpowiednie warunki do odpoczywania. Mam jednak cichą nadzieję, że dwa tygodnie urlopu w sierpniu będą ciekawsze i może nawet uda się gdzieś wyjechać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już za parę dni wyjeżdżam na 2-3 tygodnie, pozwiedzam parę fajnych miejsc :) Teraz się zastanawiam jakie to książki sobie wziąć na ten wyjazd ;D
    Również trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To zazdroszczę i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam już wakacje - na razie zamierzam odpocząć, a może we wrześniu załatwię jakieś praktyki, choć na to mam jeszcze czas ;P

    OdpowiedzUsuń