Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 19 lipca 2019

,,Inna" Max Czornyj

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 352
Do kupienia: Gandalf

Kilka dni temu postanowiłam zapoznać się z ,,Grzechem" tego autora. Teraz przyszedł czas na ,,Inną".

Główny bohater nie pamiętał nic z niedawnej przeszłości. W jego piwnicy była uwięziona kobieta, być może jego dziewczyna. Mężczyzna zdawał sobie jedynie sprawę z tego, że za 48 godzin ma się coś wydarzyć.

O ile ,,Grzech" tego autora bardzo mi się podobał, o tyle ,,Inna" nie do końca przypadła mi do gustu. Pomysł na fabułę jest na pewno niecodzienny, jednak dość kluczowego zwrotu fabularnego domyśliłam się krótko przed tym niż zdradził to autor.

,,Inna" to książka, którą z powodu innych obowiązków czytałam dwa dni. Nie żałuję, że się z nią zapoznałam, aczkolwiek miałam względem niej chyba za wielkie oczekiwania.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze: