Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 23 lipca 2019

,,Powroty i wspomnienia" Sylwia Trojanowska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 360
Do kupienia: Gandalf

Już pewnie ponad rok zapoznaję się z tą serią. Trzy tomy okazują się być końcem tego cyklu.

Magda coraz lepiej zaczęła dogadywać się z dziadkiem, jednak prawda jest taka, że nie zostało mu już za wiele czasu. Ludwik starał się nadrobić stracony czas i opowiedzieć jej wszystko to, co zadecydowało o jego życiu.

Pierwsze dwa tomy były moim zdaniem takie średnie, ale ten wywarł na mnie największe wrażenie. Zapoznałam się z nim w jedno popołudnie i byłam z tego powodu bardzo zadowolona. W tej części autorka ujawnia jeden sekret, który rzuca inne światło na dziadka Magdy.

,,Powroty i wspomnienia" to ostatni, bardzo wzruszający tom serii, który wywołuje wiele emocji. Nie żałuję, że się zapoznałam z tym cyklem.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Ja dopiero przeczytałam pierwszy tom. Dwa pozostałe przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Powroty i wspomnienia" to doskonałe zakończenie historii przepełnionej emocjami. Sylwia Trojanowska świetnie poprowadziła swoją opowieść i faktycznie - ta część wywołuje spore wrażenie i głęboko wzrusza. Idealna pozycja na lato szczególnie dla tych, którzy znają poprzednie tomy. A jeśli ktoś jeszcze nie miał przyjemności po nie sięgnąć to bardzo gorąco do tego zachęcamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twórczości Sylwii nie trzeba mnie przekonywać, bo wiem, że pisze świetne powieści.

    OdpowiedzUsuń