Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 12 października 2014

Blogowe WOW vol.2 - relacja

Blogowe WOW odbyło się 24 maja. Postanowiłyśmy zorganizować także drugą odsłonę tego spotkania, która miała miejsce kilka dni temu, 4 października w Park Hotel Bydgoszcz.



Organizacja: Sisters92.pl
Uczestnicy:
Oficjalnie całość rozpoczęła się o 11:30, jednak już wcześniej trwały luźne pogawędki. Na wstępie powitałyśmy uczestniczki, następnie każda przedstawiła się z imienia i nazwy bloga. Dzięki temu można było lepiej zorientować się, która dziewczyna, którą stronę prowadzi, jeśli tego jeszcze ktoś nie wiedział. Osobiście jestem z siebie bardzo zadowolona, gdyż rozpoznałam wszystkie dziewczyny :) Po krótkiej chwili ciszy rozpoczęły się pierwsze rozmowy, po których nastąpił wykład Weroniki z MMZ by WerkArt, która opowiadała o łączeniu pracy z własną firmą i blogowaniem. Dzięki systematyczności jest to możliwe. Ważne jest, aby motywować bliskich w pracy, a nie zniechęcać ich do tego. Po krótkim wykładzie nastąpiły rozmowy. Ok. 12:45 podano 2-daniowy obiad, bardzo smaczny i sycący. Dziękujemy Hotelowi za tak wspaniałe dania. Tuż po posiłku odbyła się loteria charytatywna, z której dochód został przekazany na Basię oraz Franka. Serdecznie dziękujemy Sponsorom za przekazanie nagród i Uczestniczkom za włączenie się w akcję. Na koniec odbyła się dyskusja na temat współpracy wydawnictw z blogerami poprowadzona przez Agatę Napiórską z Wydawnictwa Nasza Księgarnia. Serdecznie dziękujemy. Niedługo potem rozeszliśmy się do domów.





Jakie są moje odczucia, jako organizatorki, a zarazem uczestniczki? Bardzo pozytywne. Jestem bardzo zadowolona, gdyż było sporo czasu wolnego na rozmowy. Największa aktywność miała miejsce tuż przed rozpoczęciem spotkania, gdy dziewczyny powoli docierały do hotelu.Na sali było ok. 45 osób, w tym 25 blogerek, więc była szansa porozmawiania z każdym, choćby na początku przy powitaniu. Cieszę się, że spotkanie miało miejsce, gdyż przyjemnie spędziłam czas. 

Serdecznie dziękuję wszystkim Sponsorom, uczestniczkom, Patrycji z Wegner-Keiling Photography, która zadbała o oprawę fotograficzną spotkania. Dziękuję także Gosi oraz Patrycji za wożenie prezentów oraz Asi za ciasteczka.



18 komentarzy:

  1. Wyglądało super ;) Szkoda, że do Bydgoszczy jest ode mnie tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już relację na innym blogu i jest naprawdę super! :) Bardzo chętnie też bym się kiedyś z Wami spotkała. Jestem z Torunia, więc całkiem niedaleko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy o wysłanie zgłoszenia na blogowewow@gmail.com

      Usuń
  3. To musiała być udana impreza. Szkoda, że nie mogłam być obecna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również żałujemy, może następnym razem się uda.

      Usuń
  4. Żałuję, że nigdy nie byłam jeszcze na spotkaniu blogerów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam relacje z waszego spotkania na innym blogu, ale nie była niestety zbyt entuzjastyczna. Ale cieszę się, że chociaż ty jesteś usatysfakcjonowana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i 90% pozostałych uczestniczek. Niestety, ale jak ktoś jest niezadowolony od początku do samego końca to choćbym na uszach stanęła to go nie zadowolę :)

      Usuń
  6. było bardzo symnpatycznie, dziekuje raz jeszcze za mozliwosc spotkania sie z pozostalymi blogerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę. :P Chętnie zorganizowałabym coś takiego w mojej okolicy, ale żadnych blogerów nie kojarzę, trzeba będzie szukać. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie za daleko, ale cieszę się, że wróciłaś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń