Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 4 września 2014

Dyskusyjne czwartki - Blogowe WOW vol. 2



Blogowe WOW vol. 2 już za miesiąc, więc czas co nieco wspomnieć zarówno o Partnerach, jak i Uczestniczkach oraz loterii charytatywnej. Na chwilę obecną w spotkaniu weźmie udział 28 osób, co bardzo nas cieszy. Większość znam, więc tym bardziej się cieszę. Spotkanie wspiera wielu sponsorów, którym zależy na zebraniu jak największej sumy pieniędzy z loterii, dziękujemy! Serdecznie zachęcam Was do odwiedzania blogów Dziewczyn i do zaglądania na strony sponsorów, gdyż są tam prawdziwe cuda. A gdy będziecie w Bydgoszczy polecam posiłek w Park Hotel Bydgoszcz :) Fotografem spotkania będzie Patrycja z Wegner-Keiling Photography.

Uczestnicy Blogowe WOW vol. 2

Sisters 92 : Paulina Kwiatkowska i Recenzje Kiti || Czym zająć malucha || Matka M&M || Wronek.pl || Yosoymorena || Dzień dobry Pani || Mamala || Pod napięciem || Świat według Lilii || Birginsen || Świat Szymka || Skrawki moich myśli || Szyszunie || Oczami Mamy || Mama mniej zapracowana || Porady-mamy || Tak nieidealni || (Nie)Polka || Świat wokół Tosi || Tomi Tobi || Efcia || Rodzinka z innego świata || Słoik pełen magii || Detynkowo || Mama Janka ||  Nianioborntobewild || Oholala||

Sponsorzy

Jolanta Kwiatkowska || Katarzyna Mlek || Wydawnictwo Znak || Wydawnictwo Zakamarki || Ałbena Grabowska-Grzyb || Wydawnictwo Literatura || Strefabajek.pl || Tutuszka || Oceanic SA || Wydawnictwo Nasza Księgarnia || Hurtownia Zabawek Biały Białystok || Wydawnictwo Literackie || Lulek.tv || Przypinka.pl || Mama mniej zapracowana || Printu.pl || Go, Gaga, go! || NUDA || White Flower's || Wydawnictwo M || Pomponove || Pszczeli Dworek|| 
Pills-Rank || Vitalab ||  Benia || Kramik Kini ||

POMAGAMY

Plakaty by Daria z Hej Misiek




A Wy, bierzecie udział w spotkaniach blogowych? Jakie macie w tym doświadczenie?

10 komentarzy:

  1. Gdyby u mnie w mieście takowe by były, to na pewno brałabym udział.Fajne plakaty, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety takich nie potrafię, ale Daria ma zdolności i nie zostawia koleżanek w potrzebie.

      Usuń
  2. Jeszcze nie byłam nigdy, ale może kiedyś się wybiorę. Jeśli będzie w pobliżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że w mojej miejscowości nie ma takich fajnych spotkań :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też nie. Czasem trzeba sobie coś samemu zorganizować :)

      Usuń
  4. Ja nie biorę udziału w takich spotkaniach, bo albo są za daleko ode mnie, więc nie mam jak dojechać, albo wypadają w dniu, w którym ja mam coś ważnego. Jak pech to pech. Liczę na to, że kiedyś mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie brałam jeszcze udziału w żadnym spotkaniu blogowym. W mojej okolicy raczej nie są takie organizowane, albo są bardzo daleko :)

    OdpowiedzUsuń