Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 28 czerwca 2014

,,Na tropie Bestii. Ferno, Ognisty smok" Adam Blade

Wydawca: Papilon
Data wydania: 2008
Format : Książka
Liczba stron: 128
Półka: posiadam
Do kupienia: Papilon

Adam Blade to autor kilkudzisięciotomowego cyklu ,,Na tropie Bestii". U nas do tej pory ukazało się osiem tomów, jednak dziewiąty ma ukazać się w sierpniu,

W całym królestwie Avantii na mieszkańców spłynęły wszelkie możliwe nieszczęścia. Zaczęły się lawiny, utrata wody w rzekach, pożary, które niszczyły całe ich dobytki. Za to wszystko był odpowiedzialny zły czarodziej, który zawładnął sześcioma Bestiami. Tylko jedna osoba w królestwie mogła ich przed nimi ochronić i zdjąć zły czar.

Uwielbiam takie serie. W podobnym klimacie utrzymana jest seria ,,Pas Deltory" oraz ,,Podzielone królestwo". Tutaj bohaterem został kilkunastoletni chłopiec, który miał uratować całe królestwo przed zagładą. Czy mu się to udało? Czy miał w sobie dość odwagi, aby walczyć z takimi Bestiami? O tym przekonacie się podczas lektury tej dość krótkiej książki. Zapoznanie się z nią nie zajmuje wiele czasu, a sama pozycja dodatkowo wzbogacona jest o czarne ilustracje. Duża czcionka także ułatwia czytanie, a na końcu znajduje się prolog i pierwszy rozdział kolejnej części.

Tym, co mi się bardzo spodobało to fakt, że książka zawiera także 12 kart do gry w memory,czyli 6 par. Można je sobie wyciąć i grać, ćwicząc przy tym pamięć i lepiej zaznajamiając się z bohaterami pozycji. Nigdy się z tym nie spotkałam, zazwyczaj dodawane są zakładki do książki lub też obrazki, które można sobie wyciąć. Dodanie kart bardzo mi tutaj przypadło do gustu, tym bardziej, że można stworzyć pokaźną kolekcję, gdyż są dodane do trzech pierwszych tomów.

,,Na tropie Bestii. Ferno, Ognisty smok" to pierwszy tom serii, który niesamowicie mi się spodobał, gdyż bardzo lubię takie klimaty. Jeśli Wy także, to nie wahajcie się ani chwili. Jest to książka o odwadze, sile miłości, ale także o stracie bliskiej osoby. Zawiera to, co najcenniejsze - uczy młodego czytelnika, by postępować w zgodzie z własnym sumieniem i okazywać swój honor w każdej sytuacji.

Moja ocena: 6/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


16 komentarzy:

  1. Ile tomów? Kilkadziesiąt? Cóż, to nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na razie jest 8, ale szybko się czyta, więc zanim u nas będzie te 70 to kilka lat minie.

      Usuń
    2. 70!!!
      Wow, kiedy ten autor to napisał???
      Ciekawe ile z nich będzie w sumie przetłumaczonych na polski...

      Usuń
  2. Ciekawa seria i fajny dodatek - czegóż chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam na nią ochoty, ale pewnie młodsi czytelnicy i ci, którzy lubią takie historie będą zadowoleni tak, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku! Tyle tomów? Wydaje mi się, że nie dałabym rady, wiec wcale sie nie zabiore.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam wyżej na razie jest 8, więc nie ma obawy, że zaraz pojawi się wszystkie 70.

      Usuń
  5. Szkoda, że to część serii, bowiem za dużo mam już innych niedokończonych cykli, by brać się za kolejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale te książeczki są króciutkie i szybko się je czyta.

      Usuń
  6. Bardzo dużo tych tomów, niestety to nie dla mnie. Ale powodzenia, może doczekasz się przetłumaczenia pozostałych. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w szkole dostępne w Polsce tomy, nie wiedziałam, że w oryginale jest ich aż tak dużo!
    Mnie tematyka nie interesuje, ale dzieci bardzo chętnie czytają tę serię.

    OdpowiedzUsuń