Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 12 czerwca 2014

Dyskusyjne czwartki - Książki kulinarne, czy przepisy z Internetu?



Ja akurat z racji tego, że mam siostrę zachwyconą gotowaniem posiadam w domu z pewnością kilkadziesiąt książek kucharskich. Paulinie jednak każda z nich jest tak bliska, że nie chce żadnej oddać. Wiadomo, że skoro mamy aż tyle pozycji posiadamy prawdziwą skarbnicę wiedzy kulinarnej, tylko czy z niej korzystamy? Przyznam szczerze, że czasami tak, jeśli poszukujemy jakiegoś konkretnego przepisu. Dużym powodzeniem cieszą się książki np. Ewy Wachowicz, czy Magdy Gessler, gdy mamy ochotę na jakieś danie tych Pań.

Często jednak korzystamy także z Internetu, ogromnego źródła przepisów. Ich minusem jest to, że nie są oprawione w formie książki, a kartki z nowymi recepturami szybko się gubią. Często jednak można trafić na prawdziwe smakołyki, choć nie zawsze tak się dzieje. Kilka razy zdarzyło nam się, że dane ciasto z Internetu po prostu nam nie wyszło, choć było wykonane według przepisu podanego na stronie...

Podsumowując, moim zdaniem nie jest potrzebne aż tyle książek kulinarnych w każdym domu, ale jednak są one pewniejsze, jeśli chodzi o dany przepis. Pod nim ktoś się podpisuje własnym nazwiskiem, w większości przypadków z pewnością go wypróbował, więc nie ma możliwości, aby nie wyszedł. A Wy wolicie korzystać z książek, czy przepisów internetowych? Polecacie receptury na jakieś pyszności?

18 komentarzy:

  1. Ja korzystam z internetu, jakoś nie lubię książek kucharskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki kucharskie mam w domu chyba ze 3-4, a co chwilę coś się gotuje (obydwie z mamą uwielbiamy). Hitem jest przepiśnik mamy - magiczny zeszyt, w którym mama od jakiś 20 lat zbiera przepisy. To właśnie z nim stawiałam pierwsze kroki w kuchni i do dziś jest inspiracją;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało gotuje, ale jeśli już to robię to korzystam z przepisów dostępnych w internecie. Nie mam w domu żadnej książki kucharskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym nie są książki w ogóle potrzebne, bo znajdują wszystko w Internecie.

      Usuń
  4. ja osobiście korzystam z jednego i drugiego - tylko ze sprawdzonych osób, zarówno tych co piszą książki kucharskie jak i tych co blogują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, sprawdzone lepiej wyjdzie, niż branie przepisu w ciemno.

      Usuń
  5. Zdecydowanie przepisy z Internetu, bowiem łatwiej znaleźć i bardziej obrazowo są przedstawione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię takie blogi, gdzie krok po kroku jest pokazane, chociaż rzadko się je spotyka.

      Usuń
  6. U mnie od iluś pokoleń wszyscy kochają i bardzo dobrze potrafią gotować. No z wyjątkiem mnie :) Nienawidzę gotować, ale kocham książki kucharskie. Jak byłam mała miałam zeszyt i najlepsze przepisy przypisywałam do niego. U nas w domu raczej korzystamy z książek, ale mamy książkę (tak naprawdę to segergator), którą same napisałyśmy :)
    Pozdrawiam :)

    wswieciewyobraznielfik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś nie potrafię gotować. Taki segregator to z pewnością super sprawa:)

      Usuń
  7. Ja korzysta tylko z przepisów z Internetu, książek kucharskich nie lubię i żadnej nie mam, uważam, że są zbędne. Często też sama wymyślam przepisy tak jak mój Karol albo te, które zna i poleca moja mama czy znajomi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam książki kulinarne. W domu mam ich już blisko 50 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja czasem korzystam z mega wysłużonego zeszytu mojej mamy, gdzie znajdują się przepisy na najlepsze potrawy na świecie! :)
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń