Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 13 czerwca 2014

Życiowe piątki.


Niestety, ale nie mam na nic ostatnio czasu, ani ochoty. W większości więc zasypuję Was moimi opiniami na temat bajek, aby nie było przestoju. W lipcu po obronie powinno się już wszystko ustatkować. Wypocznę to i nabiorę więcej siły na bloga. Tymczasem przygotowuję się do egzaminów, więc z pewnością mi się nie nudzi.

W tym tygodniu wydrukowałam także moją pracę licencjacką, z czego jestem niesamowicie zadowolona. Termin obrony mam przewidziany na początek lipca, więc zaś będę miała więcej czasu.

Tymczasem z racji tego, że nic nowego się u mnie nie wydarzyło, a dodatkowo jest piątek 13. i mogę mieć pecha zakończę mój wpis, życząc Wam jednocześnie miłego weekendu:) Dodam jeszcze tylko dla zainteresowanych tematem, że jutro w Poznaniu odbywa się Master Chef 4 Dogs.

20 komentarzy:

  1. Ja tam w pecha nie wierzę :)
    Życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, dlatego spałam do 11, żeby więcej dnia minęło :P

      Usuń
  2. A zdradzałaś nam już tytuł swojej pracy? Bardzo jestem ciekawa co będziesz bronić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obraz rewolucji w "Dwunastu" Błoka i ,,Myślach niewspółczesnych" Gorkiego, jako dwa różne obrazy postrzegania rzeczywistości.

      Usuń
  3. W niedzielę się trochę rozerwiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie było takiego skwaru, bo tam nie wyrobię.

      Usuń
  4. Dla mnie dzisiaj piątek rozpoczął się bardzo dobrze, mimo choroby udało mi się zaliczyć przedmiot. Miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za Ciebie kciuki na obronie. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie piątek 13 okazał się być bardzo pechowy, niestety. Powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie poddawaj sie w prowadzeniu bloga uwielbiam czytac twoje wpisy mimoze sie nie wypowiadam wgl!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno się skupić na zwyczajnych rzeczach, gdy przed nami takie przełomowe wydarzenia w życiu. Nie rób nic na siłę! Znajdź też chwilę na odpoczynek i cieszenie się tą chwilą, że pewien etap się kończy, a pewien zaczyna.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za obronę pracy licencjackiej, znam ten ból. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń