Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 11 czerwca 2014

,,Kicia Kocia gotuje" Anita Głowińska

Wydawca: Media Rodzina
Data wydania: 2013
Format : Książka
Liczba stron: 24
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Anita Głowińska to autorka serii o Kici Koci, którą małe dzieci bardzo lubią. Wydawana jest przez Wydawnictwo Media Rodzina, a do tej pory ukazało się już kilka pozycji z tej serii.

Kicia Kocia spędzała dzień z babcią, gdyż jej rodzice wyjechali. Postanowiła ugotować zupę, a następnie upiec jeszcze ciasteczka. Pomimo tego, że Kicia Kocia była mała wszystko doskonale się udało.

Trzy książeczki z tej serii zakupiłam już jakieś 3 miesiące temu, jednak do tej pory nie miałam jeszcze czasu, aby się z nimi bliżej zapoznać i je przeczytać. Zwróciłam na nie uwagę dzięki Mamiczce z bloga Czym zająć Malucha, za co serdecznie dziękuję, gdyż są one naprawdę świetne. Przynajmniej mi się bardzo podobają. Już same ilustracje sprawiają, że chce się czytać dalej. Sama postać głównej bohaterki jest ukazana bardzo ładnie. Całość utrzymana jest w takiej konwencji, jak na niżej zamieszczonych zdjęciach.

Z pewnością atutem jest fakt, że zawiera ona przesłanie, ale także uczy dobrego wychowania. Powiedziane jest, że przed posiłkiem należy myć ręce, nie można dotykać gorących rzeczy, typu piekarnik, aby się nie poparzyć. Bardzo lubię takie książeczki z morałem, gdyż dzięki ciekawej treści dziecko dodatkowo może nabyć nowe informacje, które przydadzą mu się w życiu.

,,Kicia Kocia gotuje" to krótka opowieść przeznaczona w szczególności dla miłośników gotowania oraz Kici Koci. Spodoba się tak naprawdę większości z Was. Zdania są proste, niezbyt długie, więc maluchy łatwiej je przyswoją. Styl nie jest skomplikowany, co działa na plus książeczki. Ja ze swojej strony jeszcze dodam, że z pewnością jeszcze nie raz sięgnę po jakąś Kicię Kocię wraz z moimi maluchami.

Moja ocena: 5,5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania




17 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej serii, ale fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kicia Ciocia bardzo mi się podoba. Czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się nie do końca podobają ilustrację. Zresztą mnie prawie nigdy nie podobają się ilustracje. Takie skrzywienie. Sama mam marzenie zosatć ilustratorem książek, choć wiem, że to raczej niemożliwe, ale zawsze warto pomarzyć :)
    Pozdrawiam :)

    wswieciewyobraznielfik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się ilustracje, są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej cieszy mnie to, że ta książeczka uczy dobrego wychowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszytko co ma z kiciami wspólnego jest mi bliskie i zawsze kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lekcja dobrych rad w bardzo przystępnej i sympatycznej formie :)

    OdpowiedzUsuń