Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 26 czerwca 2014

Dyskusyjne czwartki - Blogi prowadzone przez dwie osoby.



Czasem zastanawiałam się, jak to jest prowadzić bloga w kilka osób. Czy są wyznaczone dni pisania, tematy, które można podjąć, czy każdy pisze kiedy chce i o czym chce? Z pewnością jest to różnie i jest to zależne od tego, jak dana grupa piszących sobie to ustali. Ja jednak przez jakiś czas mam okazję zobaczyć, jak to jest. Razem z Pauliną prowadzę bloga o Bliźniakach do Bliźniaków. Mamy ustalone, że piszemy co drugi dzień, każda na temat taki, jaki sama sobie wymyśli. Nie może więc być mowy o żadnym przestoju.

Nie mam jednak pojęcia, jak to jest w wypadku, gdy bloga prowadzą na przykład dwie znajome. W końcu nie siedzą one wiecznie w jednym domu, nie mogą też cały czas porozumiewać się w tej sprawie. Wydaje mi się, że najgorzej, jak przykładowo jednego dnia pojawia się kilka wpisów, a przez kilka kolejnych jest cisza na blogu. Osobiście bardzo nie lubię, gdy wchodzę na bloga,a tam już od tygodnia, dwóch, trzech nie ma nic nowego. Po pewnym czasie po prostu przestaję tam zaglądać, gdyż męczy mnie takie zaglądanie po nic.

Uważam, że pisanie bloga przez dwie osoby jest ciekawym pomysłem, gdyż każdy z piszących ma inny pogląd na daną sprawę i własny punkt widzenia. Dzięki takiej inicjatywie można w interesujący sposób przedstawić swoje zdanie i skonfrontować je z opinią drugiej osoby. Poza tym wydaje mi się, że takie blogi też mają swoich zwolenników, bo np. jeśli lubię tylko jednego piszącego to zawsze mogę zaglądać tylko wtedy, kiedy on pisze. Ja tak mam z kilkoma blogami.

20 komentarzy:

  1. A ja was czytam chociaż nie mam siostry bliźniaczki :P i mimo iż blog jest o bliźniakach dla bliźniaków :D I zgadzam się tym co piszesz ja też jeżeli widzę ze na blogu długo nic się nie dzieje to przestaję tam zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, blog pozornie jest dla bliźniaków, choć sądzimy, że tak naprawdę każdy może go czytać, bo jest dla wszystkich:)

      Usuń
    2. wiem , wiem :D i pozdrawiam

      Usuń
    3. Mamy nadzieję,że komuś się spodoba;)

      Usuń
  2. Ja sobie nie wyobrażam, żebym mogła z kimś się podzielić Kulturką... To jest moje dziecko i moje miejsce w internecie i chyba nigdy nikogo do niego nie wpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja do Kiti też nikogo nie wpuszczę, bo jest tylko moja. Ale nowa inicjatywa z siostrą - czemu nie:)

      Usuń
    2. Ja też tak myślę, byłabym strasznie zazdrosna o mojego bloga, gdybym musiała się nim dzielić ;) Chociaż zawsze interesowało mnie jak są zorganizowane blogi prowadzone przez kilka osób...

      Usuń
    3. Nasz dopiero ma kilka dni, więc taka wersja na razie nam odpowiada, ale zobaczymy, jak to będzie za kilka lat.

      Usuń
  3. Recenzjum prowadzę razem z moim TŻ, był to nasz wspólny pomysł i do tej pory go realizujemy, rozbudowujemy :) Czytamy różne gatunki, więc każdy recenzuje swoje, a czasami piszemy coś wspólnie :) co do terminu publikacji to ustalamy na bieżąco, co jest bardziej pilne itd. Żadnej zasady typu "moje posty co drugi dzień" :) Myślę, że jesteśmy zgrani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy dostajecie książki recenzenckie, czy nie, ale wtedy oczywistym jest, że wtedy nie patrzy się na kolejność tylko dodaje się je w pierwszej kolejności.
      My nie mamy żadnych zobowiązań, dlatego też możemy sobie pozwolić na publikację, co drugi dzień. Z czasem zobaczymy, co z tego wyniknie.

      Usuń
  4. Ja polubiłam pracę w pojedynkę, ale może za jakiś czas namówię jakoś znajomą(na razie jedna męczę, by spróbowała pisania) i może razem coś wykombinujemy. :)
    A Wam życzę udanej współpracy, bez kłótni :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby koleżanka się zgodziła ;)

      Usuń
  5. Jakoś nie wyobrażam sobie prowadzenia bloga z kimś z spółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja strona jest wynikiem mojej ciężkiej pracy i póki co nie wyobrażam sobie, aby dzielić się nią z kimś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wkłada w swoją stronę wiele serca, więc zrozumiałe jest, że nie chce się nią podzielić z innym piszącym.

      Usuń
  7. Myślę, że gdybym zaczynała nowego bloga i miała dobry pomysł, który mogłabym realizować z kimś, kto miałby taki sam zapał to zaryzykowałabym. Gorzej jest, jeśli druga osoba nie pali się do pisania, często jej się nie chce, jest niezorganizowana. W waszym przypadku to nie jest groźne, bo obie wiecie, jak prowadzić bloga :) Obecnym na pewno z nikim bym się nie podzieliła, bo jest po prostu odzwierciedleniem mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kiti bym się nie podzieliła, ale ten drugi blog o bliźniakach wydaje mi się, że może być ciekawą inicjatywą tylko teraz muszę dzielić jeszcze czas na prowadzenie tamtego, co też jest trochę czasochłonne.

      Usuń
  8. Myślę, że jeżeli takiego bloga prowadzi nie rodzeństwo to potrzebny jest plan i grafik.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy sam sobie ustala wtedy, każda para ma indywidualny grafik.

      Usuń