Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 28 maja 2014

,,Mali geniusze. Wierszyki 2 latka" Urszula Kozłowska

Wydawca: Bellona
Data wydania: 2013
Format : Książka
Liczba stron: 32
Półka: posiadam
Do kupienia: Bellona

Urszula Kozłowska to autorka kilkudziesięciu krótkich książeczek dla dzieci. Niektóre z nich są rymowane, inne nie, jednak większość cieszy się zainteresowaniem wśród czytelników. Sama mam w swojej biblioteczce ,,Kto się boi myszy" tej pisarki.

Tym razem mamy szansę zapoznania się z kilkunastoma dość krótkimi wierszykami o zwierzętach znanych każdemu dziecku - kaczka, pies, kot, kura, hipopotam. To tylko niektóre okazy, o których możemy przeczytać i które mamy okazję podziwiać w tej książeczce. Są one bardzo ciekawe, napisałabym że wręcz magiczne.

Dodatkowym atutem tej książeczki są niewątpliwie te przepiękne, kolorowe ilustracje, które możecie podziwiać na załączonych poniżej fotografiach. Mnie one zauroczyły już od pierwszej chwili. Moim zdaniem są naprawdę cudowne i jedne z piękniejszych, jakie miałam okazję ujrzeć. Wykonała je Pani Joanna Myjak. Wydaje mi się, że wcześniej nie spotkałam się z jej ilustracjami, jednak muszę to koniecznie nadrobić.

Wierszyki są ciekawe i tak naprawdę nadadzą się dla każdego dziecka, które uwielbia zwierzęta. Ja jestem ich niewątpliwą miłośniczką, dlatego też z wielką radością obserwuję tę króciutką książeczkę w mojej biblioteczce. Już teraz wiem, że w przyszłości z pewnością nie raz do niej wrócę.

,,Mali geniusze. Wierszyki 2 latka" to przepiękna, a zarazem interesująca książeczka, która może stać się podstawą do rozmowy o zwierzętach na świecie, naszej okolicy, czy także o jakimś pupilu, który miałby zamieszkać w naszym domu. Cieszę się, że znajdują się w niej zwierzęta znane, dzięki czemu dziecko samo będzie mogło rozpoznawać dany gatunek.

Moja ocena: 5,5/6




Za przekazanie upominku na Blogowe WOW dziękuję Wydawnictwu Bellona.

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



Książka została przeczytana w ramach wyzwania




6 komentarzy:

  1. uwielbiam zbiory wierszy dla dzieci :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do pięknych kolorowych ilustracji, widocznie coś z dziecka mi nadal zostało :) Dlatego chętnie poznam powyższą książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to obrazki, masz rację :) A wierszyki są zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że Tobie się również podobają ;)

      Usuń