Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 25 kwietnia 2014

Życiowe piątki.


Święta były i minęły. Przyznam szczerze, że bardziej odczułam te przygotowania, niż samą Wielkanoc. Dostałam trochę słodyczy i pieniądze, choć wiem, że w niektórych regionach nie istnieje zwyczaj obdarowywania się prezentami. Musiałam przerwać mój odpoczynek i udać się na środę i czwartek na zajęcia, choć strasznie mi się nie chciało. Na szczęście zajęcia minęły szybko i znów mogę trochę poleniuchować.

Z Waszych odpowiedzi wywnioskowałam, że najbardziej czekacie na kryminały, następnie na fantastykę, a niektórzy z Was stwierdzili, że mam czytać akurat to, na co mam ochotę. Już jutro pojawi się moja opinia na temat ,,Uprowadzonego" Marka Billinghama, który jest uważany za jednego z najbardziej wybitnych twórców kryminalnych.

Udało mi się także wymienić za jakieś 15 książek, głównie fantastycznych i kryminalnych, więc akurat dobrze się złożyło. Z pewnością lektury na najbliższe miesiące mi nie zabraknie. Gdy już wszystko dojdzie możliwe, że dodam całość moich zbiorów wymianowych, o ile znajdą się chętne osoby, aby je oglądać, gdyż jestem z niego bardzo zadowolona.

Odnośnie pisania mojej pracy licencjackiej powoli zbliżam się do końca, co mnie niezmiernie cieszy. Chciałabym już móc ją podziwiać oprawioną.

Tym czasem idę dalej pisać, czytać, a Wam życzę miłego weekendu!

22 komentarze:

  1. dzięki i Tobie również życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że dobrze Ci idzie pisanie pracy licencjackiej, jak już widać koniec to dobrze wróży ;) Ja też średnio te święta odczułam spotkania z rodziną, z którą widzę się kilka razy w miesiącu, ale teraz wyjątkowo porobiliśmy sobie trochę zdjęć na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ze mną się wymieniłaś książkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością obejrzymy nowe nabytki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje, chętnie poznam twórczość autora. A i oczywiście na nabytki :) Miłego weekendu. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że w niektórych rejonach Polski istnieje zwyczaj obdarowywania się na święta wielkanocne słodyczami i pieniędzmi. U nas nie ma takiej tradycji, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u nas są i ja myślałam, że to wszędzie.

      Usuń
  7. Święta minęły zdecydowanie za szybko..

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że udało Ci się skończyć (prawie) pracę licencjacką :) Mnie to czeka za rok i szczerze mówiąc nie mogę się doczekać, ponieważ mam już temat, a nawet dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego weekendu kochana. Powodzenia w pisaniu pracy. Ja mam do zrobienia prezentację i zwiastun :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prezentacji to nie lubię robić w PowerPoincie, bo długo mi schodzi, więc zawsze siostra jest za to odpowiedzialna.

      Usuń
  10. Ja w tym roku w ogóle świąt nie poczułam :/

    OdpowiedzUsuń