Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 7 marca 2014

Życiowe piątki.



W zeszły weekend brałam udział w Poznańskich Targach Książki. Jak już pewnie wiecie był to mój pierwszy taki wyjazd. Wróciłam po nim niesamowicie naładowana pozytywną energią. Wróciła mi chęć do czytania, poznałam kilku autorów, z czego jestem niesamowicie zadowolona. Zdobyłam kilka autografów.

O tym, co udało mi się przeczytać mogliście przekonać się w ostatnim tygodniu. Czekają na Was jeszcze opinie o dwóch ostatnio przeczytanych książkach, jakimi były ,,Wybory" i ,,Cień kruczych skrzydeł". Muszę przyznać,że ta druga zachwyciła mnie całkowicie, ale więcej na jej temat napiszę już niedługo.

Tydzień na studiach minął mi jakoś szybko i nawet cieszę się, że teraz przede mną 3 wolne dni, bo nareszcie będę miała czas, by odpocząć. Co prawda czekają na mnie do recenzji jeszcze 3 książeczki Holly Webb i rosyjskie czasopismo, jednak wierzę, że szybko się z tym uporam.

Wczoraj Babcia obchodziła 84 lata, tak więc dziś wybieramy się na małą uroczystość. Z racji tego, że bardzo lubi książki postanowiłyśmy z Pauliną sprezentować jej ,,Ocalałego" autorstwa Sama Pivnika. Książkę pierwszy raz zobaczyłam u Basi Pelc i postanowiłam zaryzykować zakup:) Mam nadzieję, że Babcia będzie zadowolona.

Wiecie już mniej więcej, jakich wpisów możecie spodziewać się u mnie w przyszłym tygodniu. Tymczasem idę się oddawać lekturze tych cudności, a Wam życzę miłego dnia!


25 komentarzy:

  1. I wzajemnie - miłego dnia i weekendu! :) A babci życzę dwustu lat w pełni zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lata ma twoja babcia. Życzę jej dużo zdrowia, energii i zapału. Niech żyje ponad setkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnego czytania i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla babci !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, nawet o mnie wspomniałaś. Gratuluję, wspaniały wybór. Babcia, jak przeczyta, to będzie wzruszona - myślę, że doceni taki piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I 100 lat dla babci, czyli jest z rocznika 1929? To tak jak moja :)

      Usuń
    2. Z 1930. Widocznie jej się podoba, bo już czyta i nie ma czasu rozmawiać ;)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji uczestniczyć w targach książki, niestety. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie Ci zazdroszczę tych Targów;) jak się lepiej poczuję to może Pyrkon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzę właśnie, ale nie widzę nic ciekawego w Pyrkonie dla mnie.

      Usuń
  8. "Ocalałego" też będę za jakiś czas czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia dla babci! Moja w tym roku będzie miała 90 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Wczoraj babcia obchodziła 84 urodziny". Ten błąd najbardziej nie podoba mi się w Twojej wypowiedzi. Popracuj nad pisaniem, bo mimo tylu przeczytanych książek,
    twój język jest bardzo ubogi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Babci :)

    OdpowiedzUsuń