Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 6 marca 2014

,,Lilka i spółka" Magdalena Witkiewicz

Wydawca: Nasza Księgarnia
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 160
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfNasza Księgarnia

Magdalena Witkiewicz to autorka już kilku książek obyczajowych oraz jednej dziecięcej. Do tej ostatniej kategorii należy właśnie ,,Lilka i spółka", a w przygotowaniu jest jej drugi i trzeci tom.

W wyniku skręcenia nogi przez Wiki Lilka z Matewką, jak co roku nie mogli pojechać na wakacje do Amalki. W zamian za to zostali wysłani d Jastarni, do ciotki Jadźki. Czekało tam na nich wiele przygód i niespodzianek, którym musieli sprostać. Czy Lilce i Matewce podobało się u tej krewnej? Jaką niespodziankę przygotował dla nich chłopiec?

Twórczość Magdaleny Witkiewicz nie jest mi obca, gdyż do tej pory udało mi się przeczytać jej dwie książki. W związku z tym postanowiłam także zapoznać się z jedyną książeczką dla dzieci tej pisarki, gdyż byłam bardzo ciekawa, jak autorka poradziła sobie w tej dziedzinie. Muszę przyznać, że opowieści o Lilce bardzo mi się spodobały i czekam na ich dalsze losy.

Na uwagę zasługuje duża czcionka, która ułatwia dzieciom czytanie. Dodatkowo znajdują się w niej różne obrazki, dzięki którym dziecko może lepiej zobrazować sobie opisywane zdarzenia. Z tego, co zauważyłam na stronie Wydawnictwa książka przeznaczona jest już dla małych czytelników w wieku od 6-10 lat. Ja pomimo tego, że mam ponad dwa razy tyle z chęcią się z nią zapoznałam.

Książki dziecięce bardzo lubię, więc nie zawiodłam się również na ,,Lilce i spółce". Jest to ciekawa opowieść, która opowiadała o historiach trójki rodzeństwa i Wojtusia. Przygody są na tyle ciekawe, że powinny spodobać się młodym czytelnikom i zainspirować ich do podejmowania ciekawych zadań w swoim gronie.

Warto wspomnieć także o tym, że pozycja została wydana w nowej szacie graficznej. Dzięki temu jest jeszcze bardziej kolorowa, przystępniejsza dla oka. Mi osobiście to nowe wydanie bardzo się podoba. Dodatkowo kwota, jaką trzeba za nią zapłacić, nie wydaje mi się zbyt wygórowana, biorąc pod uwagę treść książki.

,,Lilka i spółka" to zbiór przygód, jakiego jeszcze nigdy wcześniej nie czytałam. Z pewnością ma w sobie coś wyjątkowego. Doskonale sprawdzi się w roli lekkiej lektury po ciężkim dniu, kiedy mamy ochotę na jakąś ciekawą i wciągającą książkę. Z tą z pewnością nie będziecie się nudzić, a jej lektura nie zajmie Wam wiele czasu. Moim zdaniem naprawdę warto!

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję



Książka zostały przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


20 komentarzy:

  1. Z "Lilką i spółką" zapoznałam się gdy prowadziłam lekcję języka polskiego w klasie 4. Wtedy też stawiałam swoje pierwsze kroki jako recenzentka. Kiedy dowiedziałam się, że p. Witkiewicz napisała też powieści skierowane do kobiet, długo się nie zastanawiałam i kupiłam "Szkołę żon" :)) I nie pożałowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę. W sumie ciekawa sprawa z ,,Lilką i spółką" na zajęciach.

      Usuń
  2. Nie znam, ale wolę Witkiewicz w bardziej doroślejszej prozie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jak wygląda książka dla dzieci w wykonaniu tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będziesz miała okazję się z nią zapoznać.

      Usuń
  4. Na razie nie czuję się zaintrygowana tą książeczką na tyle, aby ją przeczytać, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję, bez bicia. Nie znam tej autorki, ale dzięki Tobie wiem że muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie lektury, więc myślę, że ksiązka trafi w moje gusta :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poznam książkę Magdy Witkiewicz dla dzieci, bo te skierowane dla kobiet są świetne!

    OdpowiedzUsuń