Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 25 marca 2014

,,Uśmiech dla Żabki" Przemysław Wechterowicz

Wydawca: Ezop
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 46
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Przemysław Wechterowicz to autor kilkunastu książek. Do kilku z nich ilustracje wykonała Emilia Dziubak - ,,Proszę mnie przytulić" oraz ,,W pogoni za życiem".

Pewna mała Żabka była bardzo smutna. Jej mama postanowiła więc przesłać jej uśmiech przez jednego z klientów sklepu. Niestety, niedługo potem zajął się swoimi zajęciami, przekazując uśmiech kolejnej osobie, aby dostarczyła go do Żabki. Czy w rezultacie tak się stało?

Już jakiś czas temu widziałam inne książki na blogach, więc w końcu postanowiłam się na jakąś skusić. Mój wybór padł na ,,Uśmiech dla Żabki", choć ,,Proszę mnie przytulić" także chciałabym kiedyś mieć w swojej biblioteczce. Pisarz pomimo swoich kilkunastu książek był do tej pory mi nieznany, więc cieszę się,  że mogłam to zmienić.

Jak dobrze wiecie lubię bajki z przesłaniem. Ta także taka jest. Przemysław Wechterowicz starał się pokazać nam, zarówno młodemu, jak i starszemu czytelnikowi, jak ważne w życiu jest szczęście, chociażby zwykły uśmiech, który nic nas nie kosztuje dla innych może znaczyć wiele. Dlatego też warto się uśmiechać i dawać radość innym, którzy znajdują się w naszym otoczeniu.

Dodatkowo udało mi się wychwycić jeszcze jeden przekaz. Mianowicie, tylko wspólnymi siłami możemy coś zdziałać. Jeśli będziemy sobie na wzajem pomagać możemy wiele zdziałać. Wzajemna pomoc i wsparcie jest bardzo korzystne dla każdej ze stron. Pamiętajmy, niektóre rzeczy można zrobić tylko działając we wspólnocie i dbając o wspólne dobro, więc nie rezygnujmy z tego.

Warto wspomnieć także o ilustracjach, które wykonała Emilia Dziubak. Moim zdaniem są one bardzo ładne i doskonale współgrają z fabularną stroną książki. Miałam okazję trzymać w rękach dwie pozostałe książki z ilustracjami tej ilustratorki i są one równie ładne, jak tutaj.

,,Uśmiech dla Żabki" to bardzo ciekawa książka, które może i tych starszych czytelników czegoś nauczy lub też przypomni im o wartościach, o których powinniśmy pamiętać na co dzień. Tekstu jest dość sporo, jedna duża czcionka z pewnością ułatwi czytanie. Jeżeli lubicie bajki z przesłaniem to ta do nich należy.

Moja ocena: 5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


Książka zostały przeczytana w ramach wyzwania


21 komentarzy:

  1. Jaka cudowna bajka! Już sama okładka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajki z przesłaniem zawsze są mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że każda bajka powina być z przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jezu, ale cudna. Jest chyba z tej samej serii, co "Proszę mnie przytulić" Ten sam autor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ilustracje są cudowne! Kiedy na nie patrzę przypominają mi się czasy mojego dzieciństwa. Nie było to tak bardzo dawno temu, ale książki się znacznie różniły. Myślę, że morał płynący z tej bajki jest jednym z ważniejszych w życiu każdego człowieka. Aż mam ochotę kupić sobie taką książeczkę dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem się nie skuszę, bo wole bardziej ,,żywe'' i realne ilustracje, a powyższe jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uważasz, każdemu coś innego ma prawo się podobać.

      Usuń
  7. Też lubię takie książeczki.

    OdpowiedzUsuń