Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 23 marca 2014

,,SOS dla zwierząt. Tajemnica psa z klifów", ,,SOS dla zwierząt. Kocięta ze strasznego dworu" Kelly McKain


  Wydawca: Akapit-Press
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 128/116
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf/Gandalf

Kelly McKain to autorka bestsellerowej serii ,,To ja Lucy", z którą do tej pory nie miałam jeszcze okazji się zapoznać. Z cyklu ,,SOS dla zwierząt" na polskim rynku ukazały się dwie książki, jednak trzeci tom znajduje się w zapowiedziach wydawnictwa.

Amy przeprowadziła się z mamą do White Horse Bay, gdzie miały poprowadzić pensjonat. Na miejscu poznała swoją nową przyjaciółkę, Leah, z którą zbliżyły się głównie z tego powodu, że Amy brała lekcje konne w stadninie rodziców koleżanki. Pewnego dnia podczas burzy usłyszały pewne piski dochodzące z klifów i postanowiły sprawdzić, do kogo należały.

Z kolei w ,,SOS rodzice. Kocięta ze strasznego dworu" czytelnik ma okazję zapoznać się z dalszymi losami bohaterek. Tym razem Leah opowiadała Amy o tajemnicy strasznego dworu, gdzie podobno straszył duch. Postanowiły sprawdzić, czy jest to prawdą. Na miejscu czekała na nie prawdziwa niespodzianka. Czy koniecznie miła?

Jak już pewnie zdążyliście zauważyć uwielbiam serie, gdzie głównymi bohaterami są zwierzęta. Dlatego też, gdy na Targach Książki w Poznaniu dostrzegłam te książki nie wahałam się ani chwili i szybko się w nie zaopatrzyłam. Trochę czasu minęło, zanim zaczęłam je czytać, jednak cieszę się, że w końcu do tego doszło.

Nie mam pojęcia, jaka jest tego przyczyna, ale miłośnicy zwierząt mogą o nich poczytać głównie w książkach dziecięco-młodzieżowych. W książkach typowo dla dorosłych rzadko można spotkać takie wątki. Ja bynajmniej na takie nie trafiałam, więc z chęcią poznam tytuły, jeśli Wy jakieś kojarzycie.

Styl autorki jest bardzo prosty, pozycje nie są zbyt obszerne. Czyta się je bardzo szybko, akcja rozwija się dość szybko, fabuła jest interesująca. Dodatkowo zawierają dość sporo ilustracji, które także są ładne i doskonale obrazują tło fabularne.

,,SOS dla zwierząt. Tajemnica psa z klifów"oraz ,,SOS dla zwierząt. Kocięta ze strasznego dworu" to dwa pierwsze tomy o losach Amy i Leah, dwóch dziewczynkach, które założyły stowarzyszenie ,,SOS dla zwierząt". Jestem bardzo ciekawa, co wydarzy się w kolejnym tomie, dlatego też wyczekuję go z ogromną niecierpliwością.

Moja ocena: 5/6

Książki zostały przeczytane w ramach wyzwania 


18 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii i raczej chyba już nie poznam, ale może siostrzenica się na nią skusi? Zapytam jak coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne książki, uwielbiam taką tematykę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria zapowiada się ciekawie, interesująca tematyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej serii. Na pewno ma dużą wartość dydaktyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Staram się czytać tylko ciekawe książki.

      Usuń
    2. Bardzo ambitnie. Ta pozycja zdecydowanie nie jest dla mnie, ja czytam tylko nudne gnioty.

      Usuń
    3. Nie rozumiem uszczypliwości i pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Hmm, ta seria jakoś mi się nie podoba, ale plus za ładne okładki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta seria. Niesamowita frajda dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Okładki wyglądają nieco strasznie!
    Trzeba się bać tych historii?
    Chyba różni się ta seria od książeczek Holly Webb, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różni, takie trochę bardziej detektywistyczne wątki.

      Usuń