Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 2 lutego 2014

Okładki, które nas kuszą.



Jest takie powiedzenie, aby nie oceniać książki po okładce. Wiadomo jednak, że ma ona duży wpływ na to, czy zdecydujemy się na zakup danej książki, czy też nie. Muszę przyznać, że mam kilka swoich ulubionych okładek.




To była miłość od pierwszego wejrzenia. Oczywiście nie skusiłabym się na nie, gdyby fabuła mnie nie zainteresowała, ale nie mogę zaprzeczyć, że szata graficzna odegrała tutaj wielką rolę!

Jak możecie zauważyć są one różne gatunkowo, wydane przez różne wydawnictwa. Dla mnie, jako czytelnika najważniejsze jest to, co mogę zobaczyć, a skoro pokrywa się to z zawartością to tym lepiej.

Uważam, że okładki są ważne. Dzięki nim książki mają dla nas jakąś większą wartość. Chętniej chcemy pokazać znajomym czy rodzinie te pozycje, które są ładne, niż przeciętne. Ładna oprawa graficzna może też zachęcić innych do czytania, a przecież to powinno być naszym nadrzędny celem!

Ja jestem, jak najbardziej za tym, aby były one świecące, błyszczące, ładne i przyciągały wzrok. Wtedy na pewno zwrócę na nie uwagę:)

Post na ten temat ukazał się także u :


20 komentarzy:

  1. "Lalki z getta" skusiły mnie okładką i nie żałuję! Świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.Jedna z lepszych wojennych jakie czytałam.

      Usuń
  2. Nadzieja rzeczywiście wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nadzieja" ma bajeczną okładkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładki piękne, chociaż mój gust bardziej pokrywa się z gustem autorki bloga Upadły czy Anioł

    OdpowiedzUsuń
  5. A poza tym ładna okładka bardziej zachęca do tego, by sięgnąć po fizyczną, papierową książkę :) E-book i plik graficzny już takiego dobrego wrażenia nie robi ;-) Sam też zwracam w pewnym stopniu uwagę na okładki, czasem jakaś wręcz skusi, by przyjrzeć się bliżej treści, przeczytać opis :-) Tak więc istotnie, okładki mają znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, że sama okładka mi nie wystarcza, tylko jeszcze opis, czy fabularnie mi pasuje.

      Usuń
  6. Ja wbrew temu co się mówi, właśnie po okładce najczęściej chyba wybieram książki :) Z tych zaprezentowanych przez Ciebie okładek najbardziej podoba mi się "Lalki z getta" i strasznie chciałabym przeczytać tę książkę :) "Panieneczka z pudełeczka" też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na "Lalki z getta" również skusiłabym się po okładce. Staram się nie sięgać po książki ze względu na "ładną" okładkę, jednak to jest chyba silniejsze i często i gęsto za nim przeczytam o książce to właśnie okładka zwraca moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też patrzę na fabułę, bo jak mnie nie interesuje to nie biorę.

      Usuń
  8. ja tak mam, iż okładka mnie przyciąga, patrzę o czym książka jest i czy mi się spodoba, jeśli interesuje to wtedy decyduję się na zakup...książki wartościowe, ale z brzydką okładką tracą na tym, ale czasem warto jest zrobić prostą okładkę np. z jednego koloru i elementu, niż szaleć z grafiką i kolorami i odstraszać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre okładki to są odstraszające, ale nie twierdzę, że nie mam takich w swojej biblioteczce.

      Usuń
  9. Oj, nie - byle nie Martynka :))
    hłe hłe hłe
    A tak na poważnie, to lubię takie pojechane okładki, jak Morfina, Ości itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morfina była ładna.
      A odnośnie Martynki już niedługo nie będziesz mogła o niej zapomnieć :D

      Usuń
  10. TO prawda, okładki czynią cuda :) Jak są słabe, nie mam ochoty sięgnąć po książkę :)

    OdpowiedzUsuń