Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 26 lutego 2014

,,Jak skrzat Jagódka oswajał zimę" Ewa Stadtmuller

Wydawca: Skrzat
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 12
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Ewa Stadtmuller to autorka serii o skrzacie Jagódce. Na polskim rynku ukazało się już kilka książeczek o tym bohaterze. Cieszą się one sporym zainteresowaniem wśród czytelników.

Zima zaskoczyła Jagódkę zupełnie niespodziewanie. Postanowił więc wybrać się do lasu i zobaczyć, jak radzą sobie z nią jego leśni przyjaciele...

Do tej pory przeczytałam już 5 książeczek o skrzacie, dlatego też z ogromną radością postanowiłam zapoznać się także z tą publikacją. Minęło trochę czasu, zanim się za nią zabrałam, jednak przeczytałam ją z wielką przyjemnością.

Tematycznie doskonale wpasowuje się w nasz okres, choć śniegu już u nas nie ma to nadal mamy zimę. Lektura bajeczki nie zajmuje wiele czasu, a może być naprawdę ciekawym doświadczeniem dla małych czytelników.

Osobiście bardzo lubię takie krótkie dziecięce historie, gdyż można je przeczytać dosłowne w każdej chwili, co czasami jest potrzebne. Jest ona przeznaczona dla młodszych dzieci, które zdołają wysłuchać tą historię na raz.

Ilustracje są przepiękne, bardzo wyraziste i kolorowe. Jest ich dość sporo, jak na taką kilkustronicową książeczkę. Niejednokrotnie jestem nimi zachwycona!

,,Jak skrzat Jagódka oswajał zimę" to ciekawa bajka, która powinna spodobać się niejednemu dziecku. Ja mam w planach zebranie całej serii i Wam serdecznie polecam to samo.

Moja ocena: 5/6

Książki zostały przeczytane w ramach wyzwania 


24 komentarze:

  1. Tym razem nie tylko nie dla mnie, ale i chyba nie dla moich małych milusińskich :) Teraz jesteśmy na etapie księżniczek i potworów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zobaczyć te ilustracje, są na pewno piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę w domu to Ci prześlę, jak nie zapomnę.

      Usuń
  3. jak 12 stron to chyba bysmy dali rade;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, tym bardziej, że tekstu jest mało.

      Usuń
  4. Dzięki tobie kupiłam Jagódkę, co zakładał bibliotekę, cudna. Może kiedyś o niej napiszę:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym zobaczyła głównie ze względu na ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nabyłam dwie dziecięce książeczki, więc na razie mi starczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się to wyzwanie! A a pro po książki, to nigdy o niej nie słyszałam. :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam jeszcze o skrzacie - będę musiała sie dokształcić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na temat serii czytam same dobre opinie:)

    Kiti, w wyzwaniu idziesz jak burza!
    W tym miesiącu zmienię formułę podsumowania, tak żeby było widać ile kto warunków spełnił. Mam nadzieję, że nikt z osób, które wypełnią główne zadania nie zapomni, że poza spełnieniem warunków dotyczących wieku adresatów (trzy grupy wiekowe) i lat wydania książek trzeba przeczytać minimum jedną książkę od momentu przyłączenia się do wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, jak mogę, ale i tak chyba niektórzy mnie wyprzedzają :D

      Usuń
  10. 5 książeczek juz? łaał! super ; p

    OdpowiedzUsuń