Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 20 listopada 2013

,,W zapomnieniu” Agnieszka Lingas-Łoniewska

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2012

Format : Książka
Ilość stron: 338
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Agnieszka Lingas-Łoniewska to polska autorka. Kilka jej pozycji stało się bestsellerami.

Magda po skończonych studiach postanowiła wrócić do rodzinnej miejscowości. Już pierwszego dnia spotkała Michała, chłopaka, z którym kiedyś chodziła razem do szkoły. Miała zostać nową panią pedagog w placówce. Szybko dowiedziała się, że jej dawny kolega ma pod opieką młodszego brata, który co chwilę trafiał do gabinetu szkolnego pedagoga za złe zachowanie. Od razu domyśliła, że chce zwrócić na siebie uwagę, postanowiła porozmawiać o tym z Michałem…

,,W zapomnieniu” to ostatnia książka autorki, która została mi do przeczytania. Byłam jej bardzo ciekawa już od dawna, tym bardziej, że czytałam, iż jest jedną z lepszych pozycji Pani Agnieszki. Gdy miałam więc wolny czas natychmiast zabrałam się za jej lekturę i … przepadłam. Książka wciągnęła mi dogłębnie. Najchętniej czytałabym ją bez przerwy, nie mogłam się od niej oderwać. Z każdą kolejną stroną było coraz gorzej.

Autorka doskonale stopniowała napięcie. Nigdy nie wiedziałam, co wydarzy się na kolejnej stronie. Język był prosty, naturalny, bardzo swobodny. To tylko sprawiło, że książkę przeczytałam bardzo szybko i z ogromną przyjemnością. Jedyne, co było dla mnie mało zrozumiane w tej pozycji to rozpoczęcie ostatniego rozdziału. Natomiast po kilku stronach już zrozumiałam, co autorka chciała przekazać swoim czytelnikom.

Przeczytałam już wszystkie książki Pani Agnieszki Lingas-Łoniewskiej i mogę stwierdzić, że ta jest jedną z lepszych. Gdy zaczęłam ją czytać od razu skojarzyła mi się z ,,Bez przebaczenia”, która także bardzo mnie poruszyła. Oprócz tego, że książki mają w sobie wątek sensacyjny, kryminalny to są bardzo życiowe i prawdziwe. Sytuacje opisywane w nich mogą tak naprawdę dotknąć każdego z nas.

Powieść jest bardzo nasycona różnego rodzaju emocjami. Podczas jej lektury sama bardzo przeżywałam losy bohaterów, przez te ponad 300 stron bardzo się z nimi zżyłam i żałowałam, że już muszę się z nimi rozstać. Ciekawostką jest również, że o losach Marcina Langera, młodszego brata Michała, głównego bohatera, możemy poczytać w kryminale ,,Szósty”. Ja czytałam go akurat wcześniej, jednak Wy jeszcze możecie to zmienić.

Bardzo cenię sobie twórczość autorki. Gdy miałam ochotę na dobrą książkę zawsze sięgałam po jedną z jej pozycji. Nie lubię powtarzać już raz czytanych powieści, dlatego z niecierpliwością czekam na kolejne.

,,W zapomnieniu” to prawdziwa historia o miłości, zaufaniu, powrocie do przeszłości, zmienianiu swojej osobowości. Nie zabrakło w niej wątku kryminalnego, który tak bardzo sobie cenię. Bardzo mi się podobała ta pozycja i z pewnością będę ją miło wspominać.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


28 komentarzy:

  1. Bardzo lubię historię ,,W zapomnieniu''. To naprawdę świetna powieść, jak zresztą każda, która wychodzi spod pióra Agnieszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli porównujesz ją do tytułu "Bez przebaczenia" to wiem, że warto sięgnąć, gdyż tę druga właśnie czytałam i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zapoznać się z twórczością tej autorki : )

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna pozycja do zapisania...chcę czytać więcej polskich autorów więc zbieram ich i książki do jednego kajecika i potem zacznę wybierać najbardziej polecane perełki;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwracam uwagi na narodowość, ale polskich też lubię ;)

      Usuń
  5. Twórczość tej autorki jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej autorki,ale widzę, że warto byłoby się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie gustuje w tego typu pozycjach, ale koleżance powinna się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałąm tylko jedną książkę autorki "Szósty" podobała mi się , inne jej książki przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  10. czy Ty jakiejś książce dałaś już kiedyś 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie sięgnę po tę pozycję:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio wszędzie pełno p. Agnieszki :) nie pozostaje mi nic innego, jak wypożyczenie jakiejś książki, być może "W zapomnieniu" przy najbliższej wizycie w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam,że stała się dość popularna:)

      Usuń
  13. kolejna książka, którą muszę mieć w swojej biblioteczce :)!

    OdpowiedzUsuń