Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 19 listopada 2013

,,Bury Miś" Roman Wilkanowicz

Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data wydania: 2013

Format : Książka
Ilość stron: 20
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Zysk i S-ka

Roman Wilkanowicz to autor książki dla przeznaczonej dla dzieci.

Miś bardzo chciał już wyjść za maż za określoną kandydatkę. W tym celu opuścił swoje rodzinne strony i wybrał się na dwór. Wesele było w przygotowaniu, goście już się schodzili, a tymczasem Miś...

Książeczką zainteresowałam się dlatego, że koleżance się spodobała i ja także chciałam się przekonać, czy jest warta uwagi. Nie żałuję, że się z nią zapoznałam. Jest ona napisana wierszem, język jest czasami niewspółczesny, jednak można zrozumieć, o czym jest mowa.

Ilustracje są bardzo ładne, kolorowe, naturalne. Doskonale odwzorowują opisywaną treść. Sądzę, że jeśli dziecko nie zna jeszcze liter i nie rozumie tekstu to z powodzeniem dzięki tym ilustracjom i pomocy rodzica zrozumie treść.

Bardzo podoba mi się duży format książki. Początkowo obawiałam się, że może być trochę nieporęczny, jednak nic takiego się nie działo, a całą historię przeczytałam z ogromną przyjemnością.

Książka z pewnością zawiera w sobie morał. Może być nim informacja, aby słuchać rodziców lub pamiętać, że nasze miejsce może być w domu rodzinnym. Bardzo lubię takie pozycje z przesłaniem, więc i do tej jeszcze wrócę z moimi potomkami za kilka lat.

,,Bury Miś"to historia, która spodoba się miłośnikom zwierząt, których w tej bajeczce nie brakuje. Same ilustracje już przyciągają wzrok, a dodatkowo treść jest bardzo przemyślana. Mi się podobała i mam nadzieję, że Wam również.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


20 komentarzy:

  1. W takich bajeczkach zwracam głównie uwagę na ilustracje. czy są bardzo ładne, kolorowe i naturalne i widzę, ze powyższa książeczka spełnia te wszystkie kryteria, dlatego z przyjemnością ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ilustracje. Skąd Wy bierzecie takie perełki? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, jak mogę, żeby znaleźć ładne książeczki:)

      Usuń
  3. Czasem warto wrócić do bajek:) A okładka naprawdę śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilustracje są świetne. Będę polecać.

    OdpowiedzUsuń
  5. słodko! stworzone dla dzieciaków;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajki niekoniecznie dla mnie, ale...

    OdpowiedzUsuń
  7. Grafika piękna, więc choćby dla niej chętnie bym tę książkę kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu fajna książka, też bym przeczytała, ciekawią mnie takie bajki zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sięgnęłabym po nią ze względu na ilustracje na okładce. Nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń