Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 12 listopada 2013

Święta, święta i ...

Święta już coraz bliżej, więc czas pomyśleć o prezentach:) Przyznam szczerze, że ja już powoli nad tym rozmyślam, a co za tym idzie chciałabym dostać lub też podarować coś wyjątkowego:)

Tutaj z pomocą dla małych członków rodzin przychodzi firma Berney Toys, która ma bardzo bogaty asortyment. Ja już widzę kilka rzeczy, które sama chciałabym mieć :D

Toaletka Dla Dziewczynki Hello Kitty Smoby


Małpi Gaj Dla Dzieci Do Ogrodu Little Tikes


Toaletka Dla Dziewczynki Steffi Love Simba



Portfel Dla Dziewczynki Princess Księżniczki



Drewniane Klocki we Wiaderku 100 el. Beluga


Maskotka Pluszowy Miś 20cm - Pluszak


Oczywiście jest jeszcze więcej rzeczy, które mi się podobają. Nie sposób, abym wszystkie wymieniła. W domu mam maskotkę z II spotkania Blogerek:


Ja przygotowuję się do świąt, a Wy? :)


38 komentarzy:

  1. Za każdym razem kiedy widzę katalogi świąteczne Tesco czy właśnie takich sklepów jakie wymieniłaś, żałuję, że kiedy byłam młodsza aż takiego wyboru nie było. Aczkolwiek własną kuchenkę plastikową kiedyś dostałam;) Ja już też zabrałam się za szukanie odpowiednich prezencików:)
    Tymczasem zapraszam do mnie: http://malinowe-wspomnienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam też nie miałam tak za wiele sprzętów, tylko maskotek pełno.

      Usuń
  2. to jeszcze nie moje klimaty;))) ale może ktoś inny będzie zainteresowany

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Tosi wybrałabym toaletkę i klocki:))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toaletka też mi się podoba, zwłaszcza motyw Kitty ;)

      Usuń
  4. Jeszcze nie myślałam o prezentach, ale rzeczywiście trzeba się już nad nimi zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe propozycje prezentów dla dzieci...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę ;) Na stronie jest ich jeszcze więcej.

      Usuń
  6. Fajne zabawki. Ale jeszcze o tym nie myślałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A Ty nie jesteś za duża na takie gadżety? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisałam, że dla młodszych krewnych :D

      Usuń
  8. Trzeba zacząć mysleć. My już w szkole zrobiliśmy losowanie na Mikołajki więc to juz jakis znak. Musze pomyslec, co kupic braciszkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko nie maskotki, moim zdaniem to najgorszy prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Ja lubiłam ;)
      Poza tym w sklepie jest dużo zabawek.

      Usuń
    2. Bo na ogół tylko zbierają kurz i zajmują miejsce :D Każda mama Ci tak powie :D

      Usuń
    3. A tam, ja mam sporo do teraz jeszcze:)

      Usuń
  10. Toaletka? Zawsze chciałam mieć, ale teraz chcę... taką dorosłą :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello Kitty to czyste zło ;) Nadka ma niemalże cały pokój obklejony wizerunkiem białego kociaka ;) Ale z dwojga złego wolę HK od Monster High ;)
    Ten małpi gaj to trochę malutki jest, ale drewniane klocki chętnie bym Młodej kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całkiem niedawno poznałam Kitty, ale bardzo mi się podoba ;)

      Usuń
  12. Już coś myślę nad prezentami, w tym roku postanowiłam, że podaruję drobiazgi, które są praktyczne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. A Ty znowu post o dzieciach. xD Zrób jakieś zestawienie dla moli książkowych, albo po prostu dla starszaków. :) A mnie i tak się nic z tego nie przyda, moi krewni są albo za duzi, albo jeden za mały na takie zabawki, więc nie skorzystam z polecanych przez Ciebie "gadżetów". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie są zabawki od 0+, więc dla kogoś się przydadzą ;)

      Usuń
  14. Zajrzę na tą stronę, ale u mnie ciężko będzie wybrać coś dla dzieci, bo wszystko już mają :(

    OdpowiedzUsuń
  15. my na razie przygotowujemy się do mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam mieć taką toaletkę jak byłam mała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak to jest nie lada wyzwanie kupić coś fajnego. Mam synka który za chwilę będzie miał 2 urodzinki i sami nie wiemy co jeszcze kupimy :P

    OdpowiedzUsuń