Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 11 listopada 2013

Bydgoszcz - nadchodzimy.

9 listopada odbyło się już III spotkanie Blogerek kujawsko-pomorskich. Tym razem spotkałyśmy się jednak w Bydgoszczy, w mieszkaniu moim i Kruszynki.


Uczestniczki:


Tym razem zabrakło niestety dwóch Dziewczyn:


Bardzo żałuję, mam nadzieję, że kolejnym razem spotkamy się w komplecie :*

Spotkanie na PKS-ie:)


Moje ulubione miejsce;)






Pieguski


Tartaletki




Była także zapiekanka warzywna z makaronem przygotowana przez Kruszynkę, która nawet mi zasmakowała, a mam wybredne smaki:)

Nie zabrakło także sałatki zapałeczki przygotowanej przez Ulę, pycha!

Mama Ka i Antoni.ana

Yllla i Ja

Ilapop, Mama Ka, Antonia.na, Kruszynka, Yllla, Kiti

Otrzymałam także przypinkę, która nie zdążyła dojść na II spotkanie blogerek, bardzo mi się podoba:)


Było świetnie, czasu, jak zwykle za mało. Czekam na kolejne spotkania <3

30 komentarzy:

  1. Super wyglądało to Wasze spotkanie. A ciasta i ciasteczka wyglądają przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smakowitości tam miałyście. Aż mi ślinka pociekła :)))
    Cieszę się, że tak często macie okazje się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda tak smacznie! Aż żałuję, że nie mieszkam gdzieś w Waszych okolicach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm ale smakołyki :) plakietka - extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasu zdecydowanie miałyśmy za mało ; (((

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę przemiłego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie spotkania to fajna sprawa!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bym chciała na takie spotkanie. Zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w Twojej okolicy też mieszkają jakieś blogerki? Warto się spotkać:)

      Usuń
  9. Zgłodniałam! :D Fajne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale miałyście pyszności! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne dziewczyny, tyle pyszności, to i spotkanie musiało być udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale miałyście ucztę!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń