Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 28 listopada 2013

Dyskusyjne czwartki - Stała godzina dodawania wpisów.



Jak myślicie, lepiej dodawać wpisy o stałej, czy o różnej rodzinie? Rano, czy wieczorem? Przyznam szczerze, że ja już kilka miesięcy dodaję codziennie o 9 rano, gdyż wtedy post wisi na stronie głównej cały dzień i każdy, kto ma ochotę może w każdej chwili w niego wejść.

Blogi czytam też rano, więc osobiście wolę, gdy mam już pewną kolejkę z dnia poprzedniego do przeczytania. Zauważyłam, że niektórzy dodają jednak wpisy w różnych porach i zupełnie mi to nie przeszkadza. Każdy robi tak, jak uważa.

Problem jest też w tym, że niektórzy dodają je tylko sami, nie ustawiają automatycznie, więc trudno jest dodawać codziennie o tej samej porze, bo wiadomo, że każdego dnia mamy inne obowiązki do wypełnienia.

Ja jednak uważam, że najlepiej przyzwyczaić czytelnika do stałej pory i częstotliwości dodawania wpisów. Gdy ktoś nie dodaje, a ja wchodzę co dzień i sprawdzam i nic nowego nie ma to niestety, ale nie mam  już ochoty po raz n-ty tam znów zaglądać...

33 komentarze:

  1. Ja nie pilnuję godziny publikowania wpisów. Wiem, że jeśli jest ktoś, kto czyta regularnie mojego bloga, w końcu na nowy wpis natrafi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodaję wpis, gdy mam na to czas. Zazwyczaj jednaj wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie różnie, zależy jak czas pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam czas tylko wieczorami, więc wtedy zawsze dodaję wpisy. Ale z godzinami to bywa różnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To zależy czy jestem zajęta, czy nie, czasami wieczorem, ale najczęściej około 8, 9, lub 10tej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba też zależy od czytelników, kiedy wchodzą.

      Usuń
  6. Ja najczęściej wieczorami. No chyba że w weekendy - to wtedy dość często robię to rano ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To każdy najlepiej wie, kiedy czytelnicy najwięcej wchodzą ;)

      Usuń
  7. Najczęściej piszę wieczorami lub nawet nocami- wtedy zazwyczaj mam dopiero czas i wtedy też nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. za zazwyczaj dodaję o 10 rano, ale jak wprowadzam zmiany, coś dodaje to uaktualniam go na późniejszą godzinę i tak mi pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najczęściej rano, ale czasem mam mały poślizg i do daje późnym popołudniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, ale czasami jest ciężko tego się trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet mi nie przyszło do głowy, żeby pilnować godziny dodawania wpisu :) Piszę i publikuję kiedy mam czas, czyli przeważnie wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodaję różnie, ale zwykle wieczorami. Nie mam jednak stałej godziny. U mnie zawsze wszystko jest w biegu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj dodaję wpis po południu, co do dni to ostatnio nieregularnie (niestety). Co ciekawe, zauważyłem, że jak dodaję wpis np. przed północą, to ma znacznie mniej wejść :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nie mogę dodawać o konkretnej godzinie, ponieważ mam różnie zajęcia, obowiązki etc :) Nigdy nie przywiązywałam do tego wagi i póki, co nie ma to dla mnie aż takiego znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli nikt się godziny nie trzyma :)
    A ja jak piszę w nocy recenzję to publikowanie sobie ustawiam np. na kolejny dzień na 20tą bo wydaje mi się, że o tej porze więcej osób mnie czyta :) Staram się nie publikować po 22giej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to bardzo różnorodnie, potrafię, rano, po południu wieczorem, a nawet późną nocą, ale pora chyba chociaż w miarę ustabilizować te godziny, wyznaczę sobie jakiś przedział czasowy :)

    OdpowiedzUsuń