Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 28 listopada 2013

,,Animal Magic. Horacy spełnia życzenia” Holly Webb

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2013

Format : Książka
Ilość stron: 160
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Holly Webb to autorka już kilkudziesięciu książek dla młodszych czytelników. Jej pozycje cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród wielbicieli jej twórczości.

Lotce było bardzo przykro z tego powodu, że jej ojciec stracił pamięć. Nie pamiętał za wiele faktów ze swojego życia, nie rozpoznawał swoich bliskich. Dodatkowo matka dziewczynki miała wracać do Anglii, chciała przeprowadzić się do ich rodzinnego mieszkania. Lotka nie umiała jej powiedzieć, że jej ojciec się odnalazł, w końcu wszyscy myśleli, że nie żyje. Taka wiadomość dla kobiety mogłaby się okazać zbyt wielkim szokiem. Dziewczynka jednak postanowiła sprawić, aby jej opiekun odzyskał pamięć...

Od razu po zakończeniu opowieści o króliku Bernardzie zabrałam się za kolejną część. Książeczki są tak krótkie, a zarazem ciekawe, że z powodzeniem można przeczytać kilka na raz. Mi jej lektura nie zajęła sporo czasu, a dodatkowo była doskonałym odprężeniem przed snem. Cieszę się, że miałam kolejny tom na półce i z niecierpliwością wypatruję dwóch ostatnich.

Byłam bardzo ciekawa, jak potoczą się dalsze losy Lotki i jej rodziny. Tutaj na pierwszy plan wysunął się Horacy, który początkowo był papugą. Jak to się stało, że stał się sową? Było to dla mnie niemałym zaskoczeniem, jednak jeśli w książce mogą istnieć magiczne zwierzęta to takie przemiany też mogą mieć miejsce.

Tym razem autorka starała się nam ukazać, że najważniejsza jest siła przyjaźni. Na prawdziwych znajomych możemy zawsze liczyć, polegać na nich w każdej sytuacji, gdyż możemy mieć pewność, że oni nigdy nas nie zawiodą. To samo tyczy się spełniania naszych marzeń. Jeśli naprawdę w coś wierzymy to to prędzej, czy później w jakiś sposób się spełni. Musimy tylko w to bardzo wierzyć.

Bardzo lubię książeczki o zwierzętach, dlatego też zawsze z niecierpliwością i pewnym zainteresowaniem sięgam po kolejną pozycję Holly Webb. Przeczytałam już kilkanaście jej opowieści i jak dotąd jeszcze ani razu się na nich nie zawiodłam. Mam nadzieję, że tak pozostanie już do końca.

,,Animal Magic. Horacy spełnia życzenia” to ciekawa pozycja dla miłośników zwierząt, twórczości pisarki, ale też dla tych, którzy wierzą, że nasze marzenia mogą się spełnić, a rodzina powinna być w komplecie wbrew wszystkim przeciwnościom losu.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


12 komentarzy:

  1. Już mam chęć ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ta mi się akurat podoba, cieszę się, że Tobie też:)

      Usuń
  3. Kilkudziesięciu? No ładnie, kobieta zdecydowanie nie cierpi na brak weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książeczki o zwierzętach zawsze są u mnie mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna książka! może być naprawdę dobrym prezentem...przekaże informacje dalej i polecę komu trzeba;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć nie czytam raczej tego rzeczy, no chyba, że chrześnicy to do tej książeczki sama chętnie bym zajrzała :)

    OdpowiedzUsuń