Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 17 listopada 2013

Gusty literackie.



Każdy z nas może mieć różne literackie. Często używamy też powiedzenia : Ta książka nie wpasowuje się w moje gusty literackie. Ja osobiście bardzo preferuję kryminały połączone z sensacją i fantastykę. Nie pogardzę także dobrą powieścią przygodową.

Osobno bardzo lubię też literaturę dziecięcą. Pomimo tego, że sama już dzieckiem nie jestem to lubię wracać do lat wczesnej młodości. Wtedy też były ciekawe książeczki, jednak teraźniejsze jeszcze bardziej mnie zachwycają.

Wprost ubóstwiam też baśnie. Zawsze, gdy widzę jakiś egzemplarz w księgarni, czy kiosku muszę go kupić. Powrót do baśni to najpiękniejsze chwile, jakie mogę spędzić z dziecięcą książką.

Oprócz tego z chęcią sięgam po literaturę dziecięcą, czasem po romanse, choć osobiście przeczytałam ich już za dużo i mi się trochę znudziły. Od czasu do czasu lubię też przeczytać literaturę wojenną, jeśli jest napisana w przystępny sposób.

A Wy, co preferujecie? :)

Post na ten temat ukazał się także u :

- Upadły czy Anioł

~*~

Wczorajszy szybki konkurs wygrała Marcela Pomper, gratuluję:)
Poproszę o adres do wysyłki.
Dziękuję za życzenia, na imię mam Martyna:)

18 komentarzy:

  1. Był już u Ciebie taki post.. nawet znalazłam po dacie - 19 maja 2013.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się kojarzyło, ale to jednak było pół roku temu, a po drugie teraz 3 osoby wypowiadają się na ten temat.

      Usuń
  2. Ostatnio czytam wszystko, co tylko się nawinie, z wyjątkiem kryminałów (bo nie lubię)... Nawet lekka fantastyka się pojawiła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) Nie można poprzestawać na jednym gatunku.

      Usuń
  3. A mówiłam, że spóźniłam się z komentarzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam baśnie. :) I powieści historyczne. Na ogół czytam to, na co akurat mam ochotę, nie ograniczam się do jednego gatunku. :) Wiadomo też, że wiele dobrych powieści stanowi połączenie elementów typowych dla różnych gatunków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś non stop czytałam horrory i thrillery. Teraz jakoś wolę romanse i erotyki. Widać co jakiś czas mój literacki gust się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytam prawie wszystko :D Nie cierpię kryminałów, thrillerów, erotyków, a także niektórych książek o wątku fantastycznym. Jestem dość wybredna... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie pogardzę niczym, najmniej lubię fantastykę, ale zdarza się, że i ją czytam, jak propozycja jest ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń