Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 16 listopada 2013

,,Animal Magic. Gilbert ratuje sytuację” Holly Webb

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2013

Format : Książka
Ilość stron: 150
Półka: posiadam
Do kupienia: Znak

Holly Webb to autorka kilkudziesięciu książek dla dzieci. Obecnie na naszym rynku ukazała się jej najnowsza seria Animal Magic, z którą także postanowiłam się zapoznać.

Do wujka Lotki przez przypadek zamiast myszy trafił też chomik Gilbert. Dodatkowo okazało się, że jest on magicznym zwierzęciem, gdyż umie mówić. Domownicy bardzo się z tego faktu ucieszyli i nie chcieli go zwracać. Przekazał im także pewne niezbyt dobre informacje. W mieście znajdowała się pewna kobieta, która chciała zemścić się na Lotce. Jednak nikt tak do końca nie chciał wyjawić jej prawdy...

Już kilka miesięcy temu zamówiłam sobie 2 pierwsze części najnowszej serii autorki. W oczekiwaniu na nie postanowiłam się skusić już na kolejną książeczkę. Z czystym sumieniem mogę Wam zagwarantować, że można je czytać nie po kolei, gdyż fabuła została krótko nakreślona. Początkowo trudno było mi się zagłębić w nową serię, jednak to uczucie szybko minęło.

Jak zwykle głównymi bohaterami książki stały się magiczne zwierzęta. Bardzo lubię książki o różnych stworzeniach, dlatego też tym chętniej zapoznaję się z kolejnymi książeczkami pisarki. Styl był prosty, tym razem nie pojawiły się żadne ilustracje, czego trochę mi brakowało. Pozycję nie czyta się specjalnie szybko, jednak jest ciekawa.

Pojawiło się także kilka śmiesznych momentów, a zakończenie bardzo mi się spodobało. Niebawem zabiorę się za kolejne pozycje z cyklu i mam nadzieję, że one również przypadną mi do gustu. Zawsze w powieści próbuję doszukać się jakiegoś przesłania, jednak tym razem nic jednoznacznego nie zauważyłam.

Najważniejsi są tacy przyjaciele, na których możemy liczyć w każdej sytuacji. Bardzo spodobała mi się postawa chomika Gilberta, który posiadał doskonałe maniery. Po przeczytaniu książki będziecie mogli dowiedzieć się, do czego nawiązuje tytuł i czy udało mu się zapobiec nieszczęściu.

,,Gilbert ratuje sytuację” to dość krótka, lekka opowieść przeznaczona zarówno dla dzieci, jak i dla starszych czytelników. Ja z przyjemnością zaczytuję się w utworach Holly Webb. Jeśli Wy także lubicie jej pióro to nie macie z czym zwlekać.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


10 komentarzy:

  1. Myślę, że będzie dobrym prezentem dla moich małych kuzynów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten chomik z okładki wygląda naprawdę sympatycznie. Sądzę, że Nadii przypadłaby do gustu ta historia. Póki co jeszcze się wstrzymam z zakupem, aż będzie w stanie wysłuchać dłużą ilość tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm jedną książeczkę Holly Webb i rzeczywiście autorka potrafi tworzyć ciekawe, inspirujące historie, dlatego będę miała również na względzie powyższą pozycje, bo zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś też sięgnę po tę serię

    OdpowiedzUsuń